okjatakk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det må vel være verdt usle 25 kr på Steam? Noen som vet om det er lett å finne servere med folk å spille med? Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Joda er alltids en del serverer med masse folk på så ikke noe problem det Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Anbefaler dette spillet på det sterkeste. Er alltids 3-4 servere med mange folk på . Nå gleder jeg meg til å få ny PC-en så jeg kan få spilt mer (kjedelig å spille med 30 fps). Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Holy! Hadde det ikkje vert for at eg allerede har det, hadde eg slått til! Kjempespill, bare synd så alt for få spiller det. Slå til så vi kan få litt flere spillere der! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Holy!Hadde det ikkje vert for at eg allerede har det, hadde eg slått til! Kjempespill, bare synd så alt for få spiller det. Slå til så vi kan få litt flere spillere der! Enig. Hadde vært digg med et par 10 tall tusen nye spillere . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 jeg slo til Ikke et dumt valg . Du har uansett ikke så mye å tape . Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tusen takk for tipset! Skulle kjøpe dette spillet uansett snart, så dette passet perfekt. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kom igjen folkens!. 25kr for ett av de morsomste fps'ene der ute!. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kom igjen folkens!. 25kr for ett av de morsomste fps'ene der ute!. Stiller meg bak denne . Gleder meg til å få ny PC-en i hus så jeg kan få spilt RO igjen (ødelagt skjermkortet på PC-en jeg har nå). Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Red Orchestra er et virkelig godt spill. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 tja hvorfor ikke? Kjøpte det jeg Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Flott spill så å si gratis, men etter mye Armed Assault irriterer det meg litt at det ikke er noen zoom på jernsiktene. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 dette skal kjøpes ja kjøpte Prey når det var gratis også....liker de helgetilbudene Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Sliter med at skjermen blinker svart ca. hvert 15 sek. Går utifra at det ikke skal være sånn. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? :S Fant ut jeg måtte krysse av på blur. Nå funker det. Endret 8. juni 2008 av okjatakk Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 For nye spillere: Gi spillet litt tid. Det er ikke Call of Duty, som du bare kan hoppe ut i. Det har en rekke flere fasiliteter og funksjoner (sånn som at MG-pipa går varm og må byttes etter X antall skudd). Spillet er brilliant, og det finnes alltid servere som er stappfulle (som oftest opptil 50 spillere, selv om at spillet støtter 64). Som alle andre her, anbefaler jeg også spillet på det varmeste. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jøss, alt for billig. Kjøpt Takk for tipset Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Takk for tipset! Jeg også kjøpte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå