Gå til innhold

Conception - nokon som har høyrt, og kan hjelpe meg å få tak i?

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter ein masse om og men trur eg endeleg eg har funne ein musikksjanger og type eg verkeleg sett pris på. Brukte å høyre ein god del på svartmetall tidligare, og etter å på respekterte band som Dimmu Borgir fann eg ut at det var det symfoniske og melodiske i musikken eg likte. Og då eg oppdaga Kamelot fann eg verkeleg noko aldeles fantastisk som eg ikkje blir lei av. Uansett, vokalen i Kamelot (Roy Khan) er tydelegvis norsk noko eg ikkje visste inntil nyleg då eg høyrte på "One Cold Winters Night" kor han faktisk snakka norsk til publikum (den vart spilt inn i Oslo). Ved å ta ein kikk på Wikipedia fekk eg også greie på at Roy Khan har spilt i eit norsk band som heiter Conception. Og her kommer mine spørsmål, er det nokon som har høyrt Conception? Korleis er det i forhold til Kamelot? Ein video på YouTube er det einaste "døme" eg har funne, og det er ikkje lett å sette ein pekepinn frå elendig kvalitet.

Dersom det er mykje likt Kamelot ynskjer eg å kjøpe ein eller to av platene deira. Men eg anar ikkje kor, eller kvifor nokon av dei i det heile tatt. Har også sjekka på PirateBay o.l berre for å sjå om eg fann det - men heller ikkje der var det noko. Iallefall ikkje som var seeda.

God musikk gjør meg ingenting å betale for - men eg må bare vite KOR eg faktisk får tak i dei. Mogleg det finnest på nokon butikkar som sel dei i MP3 format, men eg skulle gjerne hatt omslaget også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...