TheKims Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har de fått prøvd ut cern? Var det ikke slutten av juli de skulle prøvekjøre? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har de fått prøvd ut cern?Var det ikke slutten av juli de skulle prøvekjøre? Nedteller for starten: http://www.lhcountdown.com/ (5 døgn 12 timer og 53 minutter i skrivende stund) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Prøvekjøre? Enten tester man en hypotese eller så gjør man ikke det Men de skal kanskje teste systemet med noen mer kjente reaksjoner først, før de fyrer løs selve forsøket/-ene, det som menes? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er langt fra noe egghead, men jeg regner med det skal "litt" kalibrering til før Mr. Freeman er klar for en tur i testkammeret. Fine bilder: http://www.boston.com/bigpicture/2008/08/t...n_collider.html Sånn, da var begge trådene i "mine innlegg" Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) 4 dager, 8 timer og 30 minutter til igjen nå Endret 3. august 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg antar at det er dette de har tenkt å bruke LHC til fra de begynte å bygge den. Da tror jeg skjeggegutta i CERN har tenkt litt nøyere gjennom hva som kommer til å skje enn folk flest. Men likevel, hvis dommedagsfjaset skulle slå til vil vi alle uansett krepere så fort og smertefritt at det knapt kan sies å være til noen plage. Etterpå er det ingen som vet hva de går glipp av. Big deal. Endret 3. august 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tenk hvis det blir verdens undergrunn den 8. august 2008 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det blir ikke det, punktum. Dessuten heter de "undergang", ikke "undergrunn". Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvor mange ganger har verden gått under nå? Vær gang det skjer noe uvanlig er det verdens undergang. Er større fare for at du ramler ned trappa å brekker nakken, Men det er det ingen som gidder å bekymre seg om. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, nå er det ikke lenge igjen da.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 LHCcountdown.com er nede, noen som har eksakt tid? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det skulle være idag mener jeg, om ikke det var imorgen. Men mener det skulle skje noe idag. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tenk hvis det blir verdens undergrunn den 8. august 2008 Bare slapp av. Mayakalenderen går ikke ut før i 2012 Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tror det var rundt klokka 3 norsk tid i dag. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 LHCcountdown.com er nede, noen som har eksakt tid? Kan noen sjekke om Sveits finnes fortsatt? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 LHCcountdown.com er nede, noen som har eksakt tid? Kan noen sjekke om Sveits finnes fortsatt? Oh my god, hvis LHCcountdown er nede, og Sveits er borte, når blir det oss? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Føler meg litt tyngre enn vanlig... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Sveits finnes fortsatt, det tar vel litt tid før det vokser til dugelig størrelse tenker jeg. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nå fungerer LHC-countdown igjen. Ved midnatt skjer det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sveits finnes fortsatt, det tar vel litt tid før det vokser til dugelig størrelse tenker jeg. Det kan man vel kanskje si: about 100 protons would be destroyed every year by such a black hole, so it would take much more than the age of universe to destroy even one milligram of Earth material http://www.livescience.com/environment/060...lack_holes.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå