Gå til innhold

CERN blir slutten på universet.


Anbefalte innlegg

Jeg fant en tulling på youtube som jeg syns dere burde ta en titt på. Han er overbevist om at de skal bruke CERN for å lage en "stargate" som han kaller det, til planeten Niburu og hente Satan. Helt sant.

 

Han snakker om ting som han OVERHODET ikke har peiling på, for eksempel så lo jeg da han forklarte hvordan (quote) "universet har sin egen dimensjon, jorda har sin egen dimensjon, og for eksempel denne boksen jeg lager med hendene mine (*lager en boks med fingrene sine) har sin egen dimensjon"

 

Jeg har subscriba til ham fordi han gir meg en god latter :) Og da jeg sa det i en av videoene hans ble han dritsur og sendte meg en PM og sa at hvis jeg sa noe slikt en gang til, ville han blokkere meg XD

 

Anyways, her er noen videoer. Also, han er blodkristen.

CERN del 2

Her er min favoritt:

 

 

Til slutt, er er channelen hans, subscribe for mere lulz!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anyways, her er noen videoer. Also, han er blodkristen.

CERN del 2

Her er min favoritt:

 

 

Til slutt, er er channelen hans, subscribe for mere lulz!

Jeg skulle gjerne betalt for å diskutere med han der face to face.

 

Word. Hver gang jeg har kommet med saklige argumenter i videoene hans, har han ikke svart meg tilbake. Så rart?

Endret av pululf
Lenke til kommentar

:wallbash:

Sånne folk burde ikke få lov til å gå uten tvangstrøya si og et skilt der det står "lunatic" i rødt. Ikke bare kommer han med direkte feilinformasjon (som han unnskylder med: "Gud har jo sagt det så da er det jo sant ..."), men han sensurer kommentarfeltet ved å slette alle kommentarene som sier han imot med saklig (og mindre saklig) argumenter. En offentlig (les streamet live), debatt mellom han og en som faktisk har peiling på det han snakker om hadde vært konge.

Lenke til kommentar

Ah, dette er jo han med pyramidene, frimurerne og UFO-landingsplattformene. Ble tatt frem i en eller annen annen tråd her inne også, for ikke så alt for lenge siden. Jeg må si jeg tok et visst forbehold for meg selv, om at dette kunne være en parodi på et eller annet ekstremt, men det virker jo faktisk som at fyren mener alvor. :p

Lenke til kommentar
Ah, dette er jo han med pyramidene, frimurerne og UFO-landingsplattformene. Ble tatt frem i en eller annen annen tråd her inne også, for ikke så alt for lenge siden. Jeg må si jeg tok et visst forbehold for meg selv, om at dette kunne være en parodi på et eller annet ekstremt, men det virker jo faktisk som at fyren mener alvor. :p

 

Det var meg som fortalte om ham i en annen tråd ;)

Lenke til kommentar

For de som måtte være interessert: I dag ble rapporten ang. magnet-quench'en med påfølgende reparasjon (grunnen til at LHC er stengt fram til våren) lagt ut for dem som er interessert:

https://edms.cern.ch/file/973073/1/Report_o..._at_LHC__2_.pdf

 

Forøvrig, hardware.no har laget et intervju med Farid og Thomas på gruppa mi!

http://www.hardware.no/artikler/paa_jobb_for_cern/57018

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hva skjer egentlig på CERN for tiden? Er det noe som foregår på vinteren eller er det for det meste vedlikeholdsarbeid og planlegging? :)

Svaret stod i Kyrsjos siste innlegg, to innlegg over ditt:

For de som måtte være interessert: I dag ble rapporten ang. magnet-quench'en med påfølgende reparasjon (grunnen til at LHC er stengt fram til våren) lagt ut for dem som er interessert:

https://edms.cern.ch/file/973073/1/Report_o..._at_LHC__2_.pdf

De reparer altså nå en feil som oppstod ved prøvekjøringen i høst.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
haah fordi en fyr er retarda på youtube debunker ikke det hele konspirasjonen.. lol trolls

 

Hæ? Om du mener at det er retarda konspirasjonsteoretikere på MegSlange, så er vel ikke det noe nytt.

 

Ellers så er det egentlig ikke så mye som skjer på vinteren. Juletider er det "helt stengt" (du må si i fra til vakta hvor du går, så du ikke blir funni fem uker seinere dau av hjerteatakk på kontoret...), nå er det vel i ferd med å ta seg opp igjen... Forbredelser til eksperimenter etc.

 

Men de aller fleste på CERN er tilreisende, så de jobber stort sett "hjemmefra" når de kan.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du kan ikke se et sort hull! :O

Joda så. Siden Planet X / Nibiru er så nær som den er (krasjer eller passerer i 2012, who knows) så påvirker den solflekkene slik at solvind vil skimre gjennom chemtrails og sumpgass og dermed gjøre sorte hull fullt synlige for hvermansen.

 

Eller rettere sagt så ville hvermansen kunne sett sorte hull, hadde det ikke vært for at Opus Dei og Frimurerlosjen holder tilbake tilførselen av de spesielle tåke-brillene som må brukes for å unngå å bli smittet av Bone-itis pga de kosmiske radiobølgeaktive strålepartiklene.

En alternativ, men mindre sikker løsning er å ta på seg skylapper, fordumme seg (f.eks. med alkohol), og stikke fingra i øra mens en bastant avviser fakta.

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...