Crazy_Man Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Live webcam-stream fra forsøkene som pågår akkurat nå. <a href="http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html" target="_blank">http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html</a> Spennende Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 hahhaha for live stream hahhaa Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Forventet ikke det o_O Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er det bare tilfeldig at msn klikket både i går og i dag oss mange personer?. Er jo i går LHC ble startet. Og i går msn begynte og klikke. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Leste i aftenposten i dag, sitat "for hver kilo stoff, finnes det 4 kilo svart stoff"Ok, da begynner jeg å lure veldig. Hva menes med det og hva er svart stoff? og hvorfor akkurat 4 kilo, og hvorfor merker vi ikke til noe av de 4 kiloene? Og en annen ting, hvordan kan vi si at det eksisterer noe som for mennesker ikke eksiterer? Vi kan se effektene av det, spesiellt mtp. at galaksene roterer fortere enn hva som er forventet ut i fra mengden masse vi kan se. Det ser ut til å være noe mer masse som vi ikke kan se -> mørk materie. Tidligere i dag hørte jeg at når protonene krasja, kom til like mye energi som om når to mygger krasjer. Men nå så jeg på tv'n at de hadde like mye energi som et hangarskip i 30 knop eller noe. :S Og et hangarskip kan jo ødelegge litt mer enn en mygg. Mygg snute-til-snute pr. kollisjon, hangarskip med alle partikklene som er i røret. Survival of the fittest, sier man til sånt... Hadde bare idioti vert arvelig.. Ikke i dette tilfellet... Tidligere i dag hørte jeg at når protonene krasja, kom til like mye energi som om når to mygger krasjer. Men nå så jeg på tv'n at de hadde like mye energi som et hangarskip i 30 knop eller noe. :S Og et hangarskip kan jo ødelegge litt mer enn en mygg. Ja, de første testene. Men når de kjører med 14 TeV for hvert partikkelpar, dar blir det sterke saker! Det er 14 TeV de tallene der refererer til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er det bare tilfeldig at msn klikket både i går og i dag oss mange personer?. Er jo i går LHC ble startet. Og i går msn begynte og klikke. Ja, LHC påvirker definitivt MSN i Norge. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jepp. Kanskje LHC har skapt et svart hull der msn serverene er! (det ble faktisk skrevet ironisk) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du raker da altså ned på ditt eget utspill om at LHC påvirker msn i Norge? Nice. Live stream var genial btw. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Det ble skrevet ironisk. Selvfølgelig vet jeg at LHC ikke påvirket msn. Endret 11. september 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da kan jeg fortelle deg at ironi fungerer dårlig over nett, om man ikke leger ut noen hint, folk flest tror det er en idiot som sitter bak spakene når slik blir skrevet, for det finnes desverre noen av dem også. (Jeg anser ikke deg som en idiot vel å merke.) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da kan jeg fortelle deg at ironi fungerer dårlig over nett, om man ikke leger ut noen hint, folk flest tror det er en idiot som sitter bak spakene når slik blir skrevet, for det finnes desverre noen av dem også. (Jeg anser ikke deg som en idiot vel å merke.) Skal huske det. Og håper selvfølgelig ikke og bli ansett som en idiot!. Neste gang jeg skal bruke ironi får vell jeg legge ut noen hint da!. Men skal huske det du sa Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 http://www.hasthelargehadroncolliderdestro...heworldyet.com/ Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 http://tv2nyhetene.no/utenriks/article2206677.ece Ser ut som mange er engstelige der Lo litt av denne: Slå av Maskinen! - av Redd Normann Koffor risikere alle livene her på Jorden på grunn av at Forskerne vil prøve å skape en ny Jord? De kunne ihvertfall spurt oss om det er greit å risikere livene våre!!!! La Jorden leve!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 http://www.hasthelargehadroncolliderdestro...heworldyet.com/ Startsida mi no. Må jo vite om ho er øydelagd eller ei. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Følg med her i også, to kilder er bedre enn en. (I tillegg får du pengene tilbake om den ikke oppdateres riktig) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Folk frykter det de ikke forstår, finnes nok av youtube videoer som forklarer hva LHC gjør, tar de en tur innom noen av dem så finner de ut at det ikke er så farlig som mediene blåser det opp til. Han over meg, fail med 18 timers repost av det samme. Endret 11. september 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå