tibetanius Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei, har kjøpt meg nytt skjermkort av type Gainward GeForce 8800GTS 512MB GDDR3,PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 256bit Nå har det seg slik at når jeg setter det i starter pcen opp, men skjermen forblir svart, skjermen blir ikke aktivert engang og pcen piper i en høy sammenhengende lyd. Jeg har lite peiling på pc og lurer derfor på, hva er galt? Har jeg drete på draget og kjøpt et kort som ikke passer til pcen? Kan nevne at om jeg setter i det gamle skjermkortet starter pcen som normalt. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 du må nok fortelle litt mer om maskina di. hvilket hovedkort feks og evt minnebrikker og strømforsyning Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 du må nok fortelle litt mer om maskina di. hvilket hovedkort feks og evt minnebrikker og strømforsyning Lenke til kommentar
Toad Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har du husket å plugge i 6pins PCI-e kontakten på skjermkortet? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har du husket å plugge i 6pins PCI-e kontakten på skjermkortet? Dette er nok det rette svaret. 6pins PCI-e = strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå