EchoMaker Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Heisann! Aldri prøvd å bygge en HTPC før, men det er nok på tide. Det jeg først og fremst lurer på, er hvordan en HTPC med linuxmce vil integrere med GET sin kanalpakke.. digital kabel-TV. Vi har en dekoder vi fikk fra GET, må denne brukes? Har en 42" plasmaskjerm, om det spiller noen rolle Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du må bruke dekoderen fra Get fordi Get har valgt en properitær standard. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Du må bruke dekoderen fra Get fordi Get har valgt en properitær standard. Så teit. Gjelder dette også for Viasat og Canal Digital i Norge? Har ikke noe imot å bytte om det betyr at jeg slipper dekoderen som et mellomledd. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) CD sat. er vel det beste valget for HTPC. RiksTV skal også være greit. Skal finne noen tråder en annen gang (senga roper). Endret 14. juni 2008 av Spragleknas Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 CD digital kabel tv funker også greit. I hvertfall for meg Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja. Rekkefølgen er vel.: Greit: CD RiksTV Vrient: GET Viaasat Klin faens umulig: IPTV (lyse etc.) Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Vrient:GET Men mulig? Endret 19. juni 2008 av dreuf Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det skal være det. Mener det er tråder om dette @ AVForum og MSPC Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det skal være det. Mener det er tråder om dette @ AVForum og MSPC Noen lenker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå