IcedInsanity Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Så på en Mustang Cobra,men der står det i annonsen; Beskrivelse Prisen er inkl mva. Men + ENGANSAVGIFT. Hva er denne engangsavgiften? Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er en avgift som må betales for å få skilt på bilen, hvor høy avgiften er kommer an på flere forskjellige ting. Du kan finne ut hvor mye det er her: toll.no Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Okay.. Men der det står Slagvolum i kubikkcentimeter...hv skal eg skrive der....?? Ang bilen står det: Sylindervolum 5.0 Effekt 510 hk Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det er størrelse på motor, som i dette tilfellet er 5 liter eller 5000ccm. Du må også ha vekta på den, google. Endret 6. juni 2008 av NoEvo Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det er størrelse på motor, som i dette tilfellet er 5 liter eller 5000ccm.Du må også ha vekta på den, google. Jeg vil egentlig anbefale han å lukke nettleseren øyeblikkelig for å unngå de mentale skadene kalkulering av avgift på nevnte bil vil medføre. Kule biler er forbeholdt utlandet. Endret 6. juni 2008 av Lurifaksen 1 Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Stemmer det, så lenge det ikke er en veteran bil ( 30 år gml.) så koster det skjorta og gensern å få skilter på biler med bra motor her i landet... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Dra meg....FAEN for en avgift... Sukk....... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dra meg....FAEN for en avgift... Sukk....... Norge Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 ja.herregud.....dreper jo all glede. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Om eg tør spør.... Hvor mye var det snakk om? Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tja... Nå vet jeg ikke hvilket års tall bilen er lagd i, men hvis vi sier...tja, 2002. Så skulle avgiften være på ca 550k Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Tja... Nå vet jeg ikke hvilket års tall bilen er lagd i, men hvis vi sier...tja, 2002. Så skulle avgiften være på ca 550k Du var jaggu ikke langt unna der nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå