Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ulyd fra bilen når jeg kjører [ LØST! ]

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et spm. til en som har noenlunde greie på bil og kan foreta en kvalifisert gjetning på en feil :D

Jeg har en KIA Sephia 96 mod. (ja, Jeg vet den er rene søpla :whistle: ) Den har nettopp vært inne til reparasjon fordi den ikke besto EU-kontrollen. Irriterende nok :(

Problemet nå er at når jeg kjører så kommer det en skranglelyd fra et sted i nærheten av venstre framhjul. Denne lyden kommer så fort bilen begynner å bevege på seg. Den blir imidlertid borte hver gang jeg gir gass eller tråkker på bremsen.

Vil tippe at det er en eller annen bevegelig del i hjulet (eller nærheten) som begynner å takke for seg, men skulle likt å visst hvilken. Jeg merker ellers ingen forandringer i kjøreegenskapene til bilen, men regner med at det bare er et tidspørsmål før det det skjer saker og ting der.

Endret av janingar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet nå er at når jeg kjører så kommer det en skranglelyd fra et sted i nærheten av venstre framhjul. Denne lyden kommer så fort bilen begynner å bevege på seg. Den blir imidlertid borte hver gang jeg gir gass eller tråkker på bremsen.

Etterstram hjulboltene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...