suuhoo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei Har vært å sett på crossere på ebay. Helt nye Honda CRF 250 koster jo bare 30000 der borte. Er det noen som vet sånn ca. hva jeg kan forvente i frakt å alt det dær for å få den inn til Norge? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei Har vært å sett på crossere på ebay. Helt nye Honda CRF 250 koster jo bare 30000 der borte. Er det noen som vet sånn ca. hva jeg kan forvente i frakt å alt det dær for å få den inn til Norge? Mener det skal være en fraktkalkulator på bunnen av annonsen på ebay. Om det ikke er det så kan du sende en melding til selgeren og spørre han om hvor mye det blir på. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du vet at du må legge til en moms på 25% av prisen ? da er du oppe i 37500+ frakt. nå vet ikke jeg hva frakten blir på tho. kan være det fremdeles er Billigere men om det er vært bryet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei Har vært å sett på crossere på ebay. Helt nye Honda CRF 250 koster jo bare 30000 der borte. Er det noen som vet sånn ca. hva jeg kan forvente i frakt å alt det dær for å få den inn til Norge? Vi regna på det på arbeid her engang. Du må kjøpe en konteiner i selgnen for å kunne gjøre det lønnsomt, så om de kjenner flere som skal ha seg ny sykkel så går det jo. Men om de er alene om det så er det nok like greit å snakke med mxbike.no husk også moms og fortolling! når du handler med utlandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå