Dieter Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg bestiller meg 2 PW den 14, hvordan synes du de funker? Jeg fant en fyr på ebay som selger PW ganske billig. Jeg er superfornøyd, ekstrem lang rekkevidde og man kan stå i et annet rom å trigge dem om man vil. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Siste post fra meg nå, skal ikke poste mere Off Topic nå. Hvor mye ble det tilsammen fra der du bestilte og hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Bestiller fra http://www.adorama.com/ Jeg kjøpte 4stk. Husker ikke helt hva jeg betalte. men det ble godt under norsk pris selv med toll og moms. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Takk for et lenge etterlengtet svar Neste gang får du ta et enda nærmere bilde Gjetteleker kan være artige! Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 yes Carny, skal se om jeg finner noe spennende i microverden som kan gi spennende bilder. det blir vel en del insekter fremover også tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå