Bruker-93156 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tipper skum/bobler, men hadde ikke sjokkert meg om det var noe metallsaker. Hva bildet angår så blir det litt rotete. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Slenger meg på Såpe-bobler. Skal bilde vurderes også? "Boblene" har noen litt rare former noen steder, kan også være metall ja ... Endret 7. juni 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
akle Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ser litt ut som såpe-bobler. Men lurer på om det er noe annet, ser ikke ut som ekstrem macro hvis det er såpebobler???? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hmmm må bare være bobler.. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Mulig det er såpebobler, ja, men da må makroet være såpass ekstremt at refleksonene fra lyset ikke vises i boblene, som man normalt ville sett på bobler i faktisk størrelse. Dog ser jeg refleksjoner der hvor øyet hviler lettest, som blir ca. rett under og mot venstre av midten. Eneste definerbare refleksjonen jeg mener å se er et lystoffrør helt øverst, mot venstre. Ellers er jeg nysgjerrig på om det nede til venstre kan avsløre mer av omgivelsene. Umulig å ta feil av, da det bryter med linjene ellers i bildet. På tide å dele ut noen hint snart eller!? Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 På tide å dele ut noen hint snart eller!? Ja. Kan du ikke si hvor mye en cm er sån cirka på bildet. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det kan jo ikke være noe annet en såpebobler..? Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Sorry, er ikke så ofte innom her + masse fint vær Det er såpebobler ja, fra zalo. Belyst med to speedlite 430ex. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva har du brukt for å trigge blitsene? Pw? fint og skarpt bilde^^ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Som et abstrakt bilde synes jeg det er litt spennende. Igjen. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg brukte noen billige triggere fra e-bay (funker ikke bra på speedlite 430ex), men nå har jeg fått meg pocket wizards som jeg bruker. Har tenkt å investere i ringblitz for macro på sikt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har tenkt å investere i ringblitz for macro på sikt. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg bestiller meg 2 PW den 14, hvordan synes du de funker? Jeg fant en fyr på ebay som selger PW ganske billig. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Å ha et mp-e 65mm objektiv uten ringblitz er så og si 8000 spenn ut av vinduet. Man får rett og slett ikke utnyttet det skikkelig om man ikke har ringblitz. Dette er et veldig spesielt objektiv det er ikke 1:1 det er 5:1 (maks forstørrelse) noe som krever ekstreme mengder lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå