RustedRazor Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Waagh! Rezize mann, rezize! :o Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Enda en desktop tread?? eller er det en gammal en? Føler for å poste allikevel, sjøl om eg har sansynligvis posta her før (vist tråden er gammal jallefall) Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 http://www.home.no/goebbels/desktop.jpg Nesten som min den. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 La nettopp inn XP på nytt. Har ikke noe annet for øyeblikket, men det ble litt fint selv om det er en av standard-utseendene... Boksen øverst til høyre er DUMeter... Et bilde til (for å se startmenyen...): Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 jeg skal seff hive inn mer ikoner osv, men ellers syns jeg mitt skrivebord er digg Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det var fint. Det grønne matchet det svarte... Hvilket program bruker du? LiteStep? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 nop jeg bruker talisman Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 fatter ikke at du klarer å konsentrere deg om noe som helst når du har en så .. pompøs desktop, jokki! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 bambambambam du er den den stolte vinner av en stor klem fra jokki. Du vant konkuransen for å være første mann og si noe negativt om desktopen min. gratulere med seieren dikky Seriøst. Det er vanesak. Det er helt umulig å si at den passer inn i dine vaner, men for meg gjør den det. Jeg vil si den er veldig praktisk ved og ha mange hurtig knapper tilgjengelig. Og hvor ofte har du desktopen oppe? Stirrer du på desktoppen din hele tiden mens du er på pcen? Tar meg den frihet til å sitere et snekker'n: noen like dattera, andre liker mora, mens noen andre igjen liker begge deler Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du vant konkuransen for å være første mann og si noe negativt om desktopen min. Negativt? Vel, nå vet ikke jeg hva pompøs betyr, men jeg synes desktopen din ser litt "pompøs" ut .. Tar meg den frihet til å sitere et snekker'n:noen like dattera, andre liker mora, mens noen andre igjen liker begge deler Og noen liker faren! Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 http://www.home.no/goebbels/desktop.jpg Nesten som min den. hvordan fikk du den morsome status-baren? til xp? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 hvordan fikk du den morsome status-baren? til xp? mener du denne? Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 stemmer! takker og bukker! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Skifter hele tiden, men dette er det eg har akkurat nå: Full Quality Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Noen som vet om noen bra sider med 3d wallpapers?(utenom digital blaspehmy) Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 vær s snill å slett dette innleget jeg skriver nå. sry feil skrivd Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 www.deviantart.com er meget bra... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Når det gjelder "space-wallpapere" så vil jeg si at www.artofgregmartin.com er den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå