dimiles Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Syns b-real, opplysningen1881 og CFD sin (e) var de feteste.... har selv forøvrig samme som CFD... herme-jens Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Her er den som eg bruker for tiden. Syns den er en av de råste eg har hatt på lenge. Kult wallpaper, hvor kan det lastes ned ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Kult wallpaper, hvor kan det lastes ned ? Bildet kan laster her :smile: Mine favoritt wallpapers (Landscapes) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 hvor kan jeg skaffe meg skins som snowDOG_ og Thanatos sine? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Eg installerte Style XP som har en del kule skins til XP. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 hva er det? noe du har lasta ned? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 sannsynligvis... ta en titt her du mbskywalker :smile: forresten SnowDOG_ de bakgrunnene var konge! Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jepp mye bra her. Selv holder jeg meg til damene mine, eller det vil si akkurat nå har jeg et bilde av to apacher som flyr i en elvedal. ganske kult, skal uploade det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 http://personell.mine.nu/test/screen.jpgDen var kul men altfor lys. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hvor kan jeg skaffe meg skins som snowDOG_ og Thanatos sine? Ja min skin er heeeeelt unik! Sjekk bildet mitt en gang til skywalker! Det er den standarde XP skin'en! Såkalt "teletubbyland" Lenke til kommentar
power Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Er vel bare 4 gangen jeg legger ut screenshot av desktop.. Kan dere ikke bruke de andre trådene? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 denne har jeg nå se flere her Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 /me holder det den enkle måten, med et lekkert bilde av en lekker bil, samt de ikonene man trenger og bruker ofte! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hvor kan jeg skaffe meg skins som snowDOG_ og Thanatos sine? Ja min skin er heeeeelt unik! Sjekk bildet mitt en gang til skywalker! Det er den standarde XP skin'en! Såkalt "teletubbyland" snakka om themet, ikke bakgrunsbildet... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hvor kan jeg skaffe meg skins som snowDOG_ og Thanatos sine? Ja min skin er heeeeelt unik! Sjekk bildet mitt en gang til skywalker! Det er den standarde XP skin'en! Såkalt "teletubbyland" snakka om themet, ikke bakgrunsbildet... themet var jo det helt standarde xp-themet jo! Luna el. lunar... skin, theme, mener det samme.... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Update: Installerte XP Prof. i går (vet jeg ligger LANGT etter med det) og endret utseende totalt, så nå ser det slik ut ( (PS: Oppløsning er 1280x1024...) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Starfich: Hvem er Jean Michel Jarre? Høres smørsangersk ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå