SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hoveskot det der gjorde at eg har mistet respekten for deg. FAKE Share ass Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Sattan da... Måtte laste 1,5MB før det i hele tatt kom noe frem på siden. Jaja fint med ADSL. Du kan to prøve babe thread'en.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Sattan da... Måtte laste 1,5MB før det i hele tatt kom noe frem på siden. Jaja fint med ADSL. Du kan to prøve babe thread'en.. Hehe... har selvsagt sett Babe threaden... Men der var det i det minste noe innteressant å se på. Er for min del mindre spennende å se hvilken wallpaper folk her på forumet bruker. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 (endret) [quom st Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 PS: Nostradamus fakesharer også... (laste ned i 700kbyte/s laste opp i 0 kbyte/s) stealth dc++ blue Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Kan avslutte med at jeg tidligere faktisk hadde xdcc serv på IRC som stod på døgnet rundt. PS: Nostradamus fakesharer også... (laste ned i 700kbyte/s laste opp i 0 kbyte/s) stealth dc++ blue xdcc server? Tror ikke det. Har du ALDRI nevnt. mm. Jeg fakesharer @ ISDN. Du tok meg der ja :oops: EDIT: (kanskje noe du burde lært deg?) SLUTT Å DOBBELTPOSTE. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 xdcc server? Tror ikke det. Har du ALDRI nevnt. Du ar jo tilogmed innpå å browsa'n!! mm. Jeg fakesharer @ ISDN. Du tok meg der ja :oops: Når jeg sier 700kbyte må du vel skjønne at jeg mener på skolen? Spiller jo ingen rolle om du gjør det hejmme eller der... Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Mitt skrivebord har faktisk ikke forandret seg siden sist skrivebordspost her på forumet. Vel, ikonene har forandret seg litt men det er ikke nok til å stresse med enda et digert bilde på hjemmesiden min. Så her er det "gamle" bildet: http://home.broadpark.no/~koovesen/skriveb...bord_280103.jpg (1280*960, 215kb) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hvis en desktop skulle fått en pris for å være driit stygg så ville sINNsRO sin gå av med seieren Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Her er min på jobb: http://home.no.net/olsn/background_jobb.jpg Utrolig facinerende eller hva? Edit: Glemte at bildet var 1600*1200. Gidder ikke resize det. klikk på linken. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 SER JEG WINDOWS 98!??!?! jaja... God musikksmak har du i værtfall... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hvis en desktop skulle fått en pris for å være driit stygg så ville sINNsRO sin gå av med seieren Jeg syns den var myyye bedre enn din. Likte ikke din litt. Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 får ikke posta Desktopen min (kan ikke hoste bildet ) men kan ihvertfall poste bakgrunns bildet mitt ^-^ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 skal man synde, kan man likegodt synde hardt Men jeg syns det veier opp, siden jeg har en CS server som kjører alternate maps for stakkarer som ikke finner slike servere. Det finnes ingen unnskyldning for slik nedrig oppførsel. Bare tapere og idioter faker share. Burde vært skuddpremie på sånt pakk. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 jeg har sagt ifra til mod ... (FFS) Begynner å bli saftig LEI av dere wanna-be nettpoliti folka! Alt må sies ifra til moderator osv.. Herregud... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er opplest og vedtatt at man skal si fra til moderator. Følg med i timen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er opplest og vedtatt at man skal si fra til moderator. Følg med i timen. Blah! Kan jo si ifra til personen også da. Som å mase på mamma mamma hele tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå