Left Blank Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Kritikk? Ble fornoyd med de gronne fargene iaf.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Machinecode.org din side eller? Siden bildet ligger der tenker jeg.... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Jessir det er min side.. Hvordan det? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Skikkelig stilig bilde, hvilket kamera har du brukt? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Canon Powershot S80, 8 megapixel Takk btw. >D Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Ok. Må skaffe meg et sånnet kamera å prøve å ta slike bilder Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Ok. Må skaffe meg et sånnet kamera å prøve å ta slike bilder Dette bildets evt kvaliteter skyldes fotografen, ikke fotoapparatet. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Ok. Må skaffe meg et sånnet kamera å prøve å ta slike bilder Dette bildets evt kvaliteter skyldes fotografen, ikke fotoapparatet. Ok. Men har et kamera på ca 4 Megapixel. Er det mulig å få slike bilder med det kameraet? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Saken er den at dette bildet er ganske photoshoppa. Det kom ikke slik rett ut av kameraet liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå