mcgroven Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dead Space gir oss mye blod og action, men hvor blir det av frykten? Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Samme her! Håper det blir skikkelig nifst, slik at pulsen er i taket hele tiden. Ser utrolig tøft ut! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Huff jeg har ikke nerver til slike spill! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Samme her Ser egentlig ganske lovende ut spør du meg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Sattan jeg gleder meg! Noen andre enn meg som får følelsen av "Event Horizon" filmen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dette hørtes bra ut, ja! Er vel nesten så jeg må skaffe meg en PS3 snart. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Som tatt fra den første Alien filmen med et lite snev av Event Horizon. Beste skrekkfilmene jeg vet om, håper bare dette blir like skremmende i såfall Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Sunrise/Event Horizon/Alien? Dette kan bli en ganske så hyggelig opplevelse Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Virket jo litt spennende. Fint at de har fått med seg dette med at fiender rundt hvert hjørne, uansett hvor makabre/klissete/fulle av spisse deler de nå måtte være, ikke er veldig egnet til å bygge opp noen creepy stemning. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har gledet meg til dette spillet fra første gang jeg hørte om det, og det begynner å bli en stund nå. Håper jeg ikke blir skuffet.. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Bye bye, bullets, bye bye *pewpewlazargon* lurer på hvordan våpnene blir? er det multiplayer i dette? det må det nesten være Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Håper dette kommer i nærheten av system shock 2 på stemning. Settingen er jo i samme gate. Alien, som andre har nevnt, er også nærliggende å sammenligne med. Må si jeg gleder meg. Lenke til kommentar
oyvind-lan Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Viste ikke at det kom til PC. Det var en hygelig overraskelse hvis det er sant. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ahh, Nydelig, har ventet på et nytt "skrekk i rommet" spill Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dead Space gir oss mye blod og action, men hvor blir det av frykten? Den kommer nok Gleder meg stort til et skikkelig oppgjør i det ytre rom. "In space no one can hear you scream" Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Virker svært orginalt! vektløshet og alt! Nææ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Begynner å få troen på dette spillet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg syns det så ut som et kjedelig spill. Så ikke noe i traileren som fenget meg, og ser heller ikke ut til å bli skummelt dessverre. Nei, spiller heller gode gamle System Shock 2. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 action uten skrekk høres fint ut da jeg heller ikke har nerver til slike spill :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg