Redalon Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Etter at jeg mottok Mitt nye eclipse II tastatur for et par dager siden, har det kun vært feil med det.. Her er følgende knapper det er noe feil med: Caps lock, a, d, g, h, e, r.. mange av disse er veldig viktige, spesielt da a og d Kjøpte tastaturet som demovare på komplett.no Kan jeg gjøre noe for å fikse det selv? Eller må jeg sende det inn igjen? Blir overlykkelig for hjelpende svar, da dette er utrolig irriterende.. Mvh Redalon Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 du kan bare vippe opp tastene, se om det ligger noe nedi der Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 litt redd for å ødelgge noe da hvordn vipper je opp tastene da? litt redd for å bruke krefter på det Lenke til kommentar
spraysatan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det du også må passe på er så du ikke brekke disse greiene som er under tastaturet "de brekker lett jeg har gjort det:P Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Skal holde meg unda tastaturet når jeg er i dårlig humør Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 De tastaturene er fail uansett, nesten alle som har hatt de eclipse tastaturene har gått defekte. Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 jeg har hatt eclipse I og nå har jeg eclipse II helt konge men eclipse I tåler ikke en dram med vodka Lenke til kommentar
RivEra Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 helt fra jeg kjøpte det så kommer det en ' hver gang jeg trykker enter...ganske irr:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå