Gisse_ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg har en Antec Nine Hundred, med alle vifter. Jeg har også kjøpt enda en vifte, en delta 120mm til å ha i døra. Når jeg prøvde denne vifta, merket jeg ikke noe forskjell på systemet (Kanskje noen få grader på CPU). Dette er veldig merkelig, med tanke på at vifta bråker helt sinnsykt. Jeg skal få en kamerat til å mekke en "dimmer" til delta vifta, som jeg kan ha bak maskina. Dette kan vel hjelpe litt, men kanskje ikke så veldig. Da har jeg et spørsmål som jeg gjerne vil ha besvart for å få full utnyttelse av min delta vifte. Hva burde jeg ha instillingene i Antec 900 kabinettet på? Og hva burde jeg sette Delta til å gjøre, blåse inn eller ut? Jeg hadde den på å blåse inn når jeg prøvde. Er det noen andre tips jeg burde ta til meg? Vil ha en så kaldt PC som mulig. Hvor mye bør jeg evt. dimme Delta vifta til? Lenke til kommentar
runela Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du kan eventuelt sette den oppe og trekke ut eller nede og blåse inn. Ren logikk. Varmen stiger opp over. Ville vell kanskje ha satt den nede og blåst inn og andre vifter oppe i kabinettet og trekke ut. Prøv deg fram du! I vertfall, trekk lufta ut oppe i kabinettet og blås inn nede Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ville brukt den til CPU-kjøler (eller en annen heatsink) eller til å blåse inn i kabinettet. Hvis du allerede har god gjennomstrømning vil du toppen merke noen få grader forskjell (sikkert derfor ikke alle har en Delta-vifte ) Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvordan vet du at vifta ikke gav effekt? Sett den til å blåse over noen heatsinks ville jo ha vært midt i blinken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå