SPRCO Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei Jeg hadde tenkt til å oppgradere pcen min, for å forbedre ytelsen. Pcen blir hovedsaklig brukt til gaming, så jeg lurte på om noen kunne gi meg noen tips til hva jeg burde gjøre. Jeg hadde først og fremst tenkt til å oppgradere skjermkortet, men jeg er litt i tvil på om jeg burde oppgradere flere komponenter for å få god utnyttelse av skjermkortet. Her er mine nåværende pcspecs: 500W strømforsyning MSI K8N Diamond Plus, nForce4 SLI X16, Socket-939, SB Audigy, GbLAN, PCI-Ex16 AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939, 1MB, BOXED 2GB RAM XFX 7900GT, 256mb Stort kabinett Jeg hadde først og fremst tenkt til å kjøpe meg et slikt skjermkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343813 men jeg vet ikke helt om dette er for dette jeg får mest for pengene. Prisen skal være rundt 1500-2000,-. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tja, du kan slenge på 2GB til med RAM, bytte ut skjermkort og CPU. Da må du også ha ny PSU, og når du først er i gang kan det hovedkortet lett byttes ut også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå