MemorX Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hei, Lurer på om noen har støtt på dette problemet før. Jeg hadde tenkt å formatere en ACER Aspire 3103 laptop, og reinstallere Windows XP Professional. Men formateringen (fullstendig NTFS) stopper på 0% og blir der. Hvis man velger hurtig formatering, kjører den gjennom, men alt for fort (selv for hurtig), og får problemer senere i installeringen. Jeg har lest litt om problemet, men har ikke funnet en løsning på det. Har til og med prøvd å installere vista, siden noen fikk gjort det uten det samme problemet, men det fungerte ikke. En annen ting jeg har lagt merke til, er at biosversjonen er 2.0, og nyeste er 3.10, som kan tolkes som at det er noen feil der.. Acer har en recovery-partisjon, men disse har jeg aldri brukt, og derfor slettet jeg likegodt hele partisjonen. Jeg får heller ikke oppdatert biosen siden jeg ikke har noe operativsystem som jeg kan oppdatere fra. Har prøvd med "dos boot cd" uten hell. Jeg legger filene på cden, men de er ikke tilgjengelig når jeg booter fra den. Noen som har forslag? EDIT: Fikk til slutt oppdatert biosen til nyeste versjon, men det har ingen effekt på problemet. Endret 6. juni 2008 av MemorX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå