stian15 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hallo, Jeg sitter nå her med en "maskin" som bråker så mye at jeg må skrue av "maskinen" når jeg skal snakke... (ironi) Men , men...nå skal jeg kjøpe disse tingene Til 1800+ 'en: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTST1 PSU'en: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...TNR=TFD8015L12C Det er det det jeg skal kjøpe inn... Vifta som står på CPU'en nå brpker like mye som Deltaen på ca.52 db!!!! :o Nå spør jeg bare dere om dette er et bra kjøp og om at maskinen kommer til å roe seg litt ned... ____________________________________________________________ PS: Skal kjøpe inn 3-4 stk. med 12db vifter som jeg skal ha i kabinettet... ____________________________________________________________ Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 MIST Silent Twin er tilnærmet lydløs. 12dB-viftene fra Papst er også tilnærmet lydløse. Så med mindre du har en stygg vifte på skjermkortet, så vil vel den 21dB-vifta i PSU bråke mest.. Vil tro at du vil føle deg i paradis når du får byttet vekk det udyret på over 50dB. Kanskje du til og med klarer å høre harddiskene? Det er i alle fall lov å håpe. :wink: Men som sagt, jeg vet ikke hvor mye de Titanviftene bråker. Det som er oppgitt på sidene trenger ikke nødvendigvis å stemme. Håper du blir fornøyd i alle fall. Lykke til! Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Ja takk skal du ha ... hardiskene mine bråker nesten ikke noen ting så jeg får vel hive drittviftene mine og kjøpe nye. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ta heller en 12db papst vifte i psu! Gjør samme nytten , Croyfer har d! Han så litt bekymra ut på taen når det begynte å lukte svidd men det var bare pizza! Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Skal jeg ha 12db paps eller Titan... 12db er jo en del mindre støy hos ... bare jeg får tak i noen vanvittige lydløse vifter så er jeg fårnøyd Ellers: AMD Athlon 1800+ XP 256mb DDR :-? AOpen midi (moddet) :wink: DVD 16x CD-RW 48x ingen kab. vifter Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Vel viss du skal ha det absolutt stilleste så er vel 8 db viftene på www.waterheads.dk et godt alternativ , men ellers så er jo 12 db papst vifter helt supre! Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Nei jeg foretrekker 12 db papsene., de er litt dyre men men... Kanskje jeg skal kjøpe meg en billig 23db vifte og kjøpe deretter en Zalman fanmate1 og stille ned turtallet litt :wink: Kanskje ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå