Gå til innhold

AoC: Hvilken klasse gjør mest skade?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med mer enn 3 mobs som Barbarian, gjør jeg noe feil da eller?

Demonologist trenger en saftig buff forresten, helt sugent å slite 1mot1 tilogmed som de.

Som barbarian må du vel bare være flink med combosene, og sneak attacks. Du gjør vel ikke noe feil, men de er vel på sitt svakeste fra 20-40.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du gjør noe feil da ja. Tar lett 3-4 sterke mobs. Tok 6 i stad. Men da sto alle sammen på en pen linje og ble truffet av alt jeg slengte ut av angrep samtidig. Posisjonering er viktig. Ikke fokuser på en og en fra begynnelsen av. prøv å treffe så mange som mulig med hver kombo. Hvis noen mister mye helse så ta selvfølgelig ut dem, men tenk at du skal treffe så mange som mulig med hvert slag. I hvertfall hvis du kjører 2H

Jeg pleier å dra med meg et par stk slik at de står tett sammen istedenfor å sverme rundt meg. Deretter kjører jeg stun, og deretter 2-3 komboer. Da er de fleste døde (samme lvl mobs) og jeg har over 50% liv igjen. Spar knockbacks til når du trenger dem. F.eks Lite liv - knockback - potion - combo.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Bear Shaman er konge!

Tar glatt 5-6 mobs på samme level som meg uten å gå under 80% helse.

Min erfaring er at jeg som bear shaman godt kan ta mange fiender etter hverandre uten videre problemer med helse, men å si at vi gjør mye skade blir litt feil. Vi er bare gode til å holde det gående lenge vha ørten HoTs.

Ja, du har kanskje rett i det.

HoT's er deilig. Hilsen forhenverende resto dr00d.

Lenke til kommentar

Single target mest DPS er HoX, hva annet kan manforvente fra en melee cloth klasse?

Soldier mest DSP: Virker faktisk som det er guardian, utrolig men sant...

AoE DPS mage: Necromancer. Har 2 pets som gjør vill AoE skade, samtidig som den har masse AoE selv som for eks corpse explosion og shatter(begge er 70 feat spells).

Overall mest DPS for aoe level grind etter 65: Put en necromancer i team med hvilken som helst annen klasse og han vil garantert gjøre mest skade. Tviler på det er mange andre klasser som kan drepe 20 mobs med en spell :p

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

lvl 33 Priest of mitra: 0 problem med mobs. Viss mobs er på samme lvl kjøre jeg alltid sammen en bøling med mobs å killer hele gjengen easy peasy. Kan gå opp til 3lvl over meg og multipulle så kille.

Men lvl33 er vell litt tidli å si for konklusjon :p

Lenke til kommentar

jeg angrep en lvl 36 hox, jeg er 39 ToS og jeg må innrømme at hoxen eide meg. tok noen skikkelig powerfulle angrep på meg først,så heala jeg til nesten fullt liv og han fortsatte å få inn treff med sykt mye dmg rett etterpå. null sjans.

Lenke til kommentar
Du kan ikke tape mot noen i PVP som tos, det er umulig.

Selv om jeg ikke spiller på PVP-server kan jeg tenke meg hvordan det er. Når en klasse gjør sykt mye skade, SAMTIDIG som den healer, blir den vel nesten uslåelig. Men hvis man ikke har buffa opp eller blir stunna på starten av fighten er det noe helt annet.

Lenke til kommentar

De er blant vanskeligste klassen å ta siden de kan heale seg til 100% når de når 10% helse. Så du er avhengig av å ha bra armor + bra dps. Conqueror eller noe sånt. Jeg fighta en level 41 Bear Shaman som 32 eller noe :p Måtte ha hjelp av en til men jeg tok 60% av livet hans og holdt ut rimelig bra.

Hvilken klasse som gjør mest skade med single target er uten tvil Assassin.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Som jeg sa, eneste klassen JEG har problemer med er Bear Shaman. I går drev jeg å slakta 2 rangers på samme level som meg. De rapporterte meg til slutt (Men jeg ga meg ikke). De skaffet seg en healer, men de brukte likevel over 5min på å ta meg ned.

Har ikke møtt noen på samme level som slår meg i pvp. Så frem til at det ikke er snakk om å hive seg i combat når jeg har 10% hp. Om en HoX kommer å får en luckyhit, så vil jeg nok slite. Men ingenting jeg ikke overlever.

Lenke til kommentar
jeg angrep en lvl 36 hox, jeg er 39 ToS og jeg må innrømme at hoxen eide meg. tok noen skikkelig powerfulle angrep på meg først,så heala jeg til nesten fullt liv og han fortsatte å få inn treff med sykt mye dmg rett etterpå. null sjans.

Ha hele tiden begge healing dots på deg selv og bruk cobra stare når du får lite hp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...