Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ... ok, du tok ikke den, men den var ment som en liten spøk. men vis det er argumentet er at folk ikke følger med så mye, er det ikke da fint at noen informerer om at man kan finne samme nyhet et annet sted gratis?. hadde jeg sett min post over før jeg kjøpte qore, hadde jeg ikke gjort det. men 15kr er ikke mye penger, jeg kommer sikkert til å kjøpe qore igjen hvis det kommer en Beta jeg vill prøve. men kunn det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ... ok, du tok ikke den, men den var ment som en liten spøk.men vis det er argumentet er at folk ikke følger med så mye, er det ikke da fint at noen informerer om at man kan finne samme nyhet et annet sted gratis?. hadde jeg sett min post over før jeg kjøpte qore, hadde jeg ikke gjort det. men 15kr er ikke mye penger, jeg kommer sikkert til å kjøpe qore igjen hvis det kommer en Beta jeg vill prøve. men kunn det. Ja, du informerte mye med ditt "du vil heller ha en brus" innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 haha nå gjorde du det samme, ditt lille troll. den andre posten. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Trykk L2 i nyeste Quore episode, og du vil bli kastet inn i et lite minispill! Endret 9. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ikke søren om jeg skal betale for å få noen fattige demoer og trailere... Sony blir som microsoft Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ikke søren om jeg skal betale for å få noen fattige demoer og trailere... Sony blir som microsoft Nåja.. de tar seg ennå ikke betalt for at man skal få spille multiplayer. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 men så er jo multiplayeren ubrukelig sammenlignet med 360 sin foreløbig da Urge Uff.. håper dem tar seg sammen.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 hadde sony tatt seg betalt for multiplayeren på ps3 så hadde det vorte kåra te årets ran.. desse qore episodane er jo ein go ide av sony det, gi publikum eit innblikk i kva som skjer bak kulissene, men da bør det vere ekslusivt innhold også, ikkje berre nokre trailere og spillvideoer som eg finner gratis på n4g.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Multiplayer på PS3 er jo ikke direkte dårlig. Multiplayer er multiplayer.. Endret 8. juni 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ikke alle som klarer å skille mellom os grensesnittet og de underliggende funksjonene og selve multiplayeren. Det er ingen forskjell mellom mp gtaiv på xbox 360 eller ps3. Bare prisen. Endret 8. juni 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) qore del 1 ligger videoer av alt som kom denne gang på youtube om noen vil sjekke det ut gratis... Innholdet var jo ikke dårlig, 15kroner er jo og lite, men usikker på om jeg ha årsabonnement, prinsippsak... Endret 8. juni 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ikke alle som klarer å skille mellom os grensesnittet og de underliggende funksjonene og selve multiplayeren. Det er ingen forskjell mellom mp gtaiv på xbox 360 eller ps3. Bare prisen. haha..den var rå Urge.. så klart multiplayer på gta iv i 360 og ps3 er ulik, ja du kan spille med andre men det er jo ikkje mulig med kommunikasjon utenom sjølve gamelobbyen..kan du snakke med andre inni spillet i ps3 versjonen forresten? du kan vel heller ikkje invitere andre til din lobby eller starte ein privatsamtale? det blir ikkje samme opplevelsen.. OS grensesnitt, underliggende funskjoner eller kva ein måtte kalle det, multiplayer opplevelsen på ps3 er ikkje det samme som på 360..men dette kjem også an på øyet som ser..eller korleis definisjon ein har på saken. Eg kan vertfall ikkje vere foruten dei funksjonane som ein finn på 360.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 La oss håpe det forandrer seg, KroSjefen! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 La oss håpe det forandrer seg, KroSjefen! eg håper det også! eg snakker ikkje ned om ps3 berre for å gjere det..gleder meg stort til 2.40 oppdateringa for da kan eg begynne og vurdere ps3 spill att.. men eg snakker ikkje rundt sannheiten berre fordi eg forguder ein spesifikk konsoller eller fabrikant. Att ps3 sin multiplayer er tragedie er fakta. kan gjerne kalle det OS eller underliggende funksjonalitet..men det hjelper ikkje opplevelsen i multiplayer.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Skjønner hva du mener Krosjefen. Men om man tar for seg MP i f.eks. GTAIV så er den jo lik. Man spiller sammen med andre, kan kommunisere med andre, du kan ringe opp enkelt personer, om man snakker med alle eller bare laget bestemmes utifra server options. Men når det kommer til funksjoner som cross game invites, prate med hverandre når man spiller 2 forskjellige spill osv osv så er xbox 360 mye bedre. Men dette er os muligheter og ikke noe med hvert enkelt spill. Men at det gjør opplevelsen bedre? ja i enkelte spill og situasjoner gjør den nok det. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Skjønner hva du mener Krosjefen. Men om man tar for seg MP i f.eks. GTAIV så er den jo lik. Man spiller sammen med andre, kan kommunisere med andre, du kan ringe opp enkelt personer, om man snakker med alle eller bare laget bestemmes utifra server options. Men når det kommer til funksjoner som cross game invites, prate med hverandre når man spiller 2 forskjellige spill osv osv så er xbox 360 mye bedre. Men dette er os muligheter og ikke noe med hvert enkelt spill. Men at det gjør opplevelsen bedre? ja i enkelte spill og situasjoner gjør den nok det. jepp..og det var det eg mente med korleis ein definerer det..forskjelligt syn på ting..GTA iv er jo og heilt nytt så dei har implimentert ein del funksjonar for kommunikasjon som eldre ps3 spill ikkje har..eg berre håpa sony bygge seg opp eit rammeverk etter 2.40 updaten slik att alle spill får samme funksjonalitet online.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå