vegavnil Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Tenkte jeg kunne lage en tråd lignende "innhold i Ps store" Hva er Qore? Today we are announcing that Qore: Presented by the PLAYSTATION Network, a highly interactive, monthly lifestyle gaming program covering the world inside PLAYSTATION is on its way to PS3. Qore has been developed to give PS3 users early access to game related content at a level of quality, interactivity and depth. Everything is filmed in HD. Qore will feature exclusive news, developer interviews, in-depth game previews and behind-the-scenes looks at PlayStation games and special access to game demos, special beta invitations, game add-ons and other downloadable game-related content. Altså kort fortalt(på Norsk...): En tjeneste som gir deg eksklusive demoer, add-ons, Beta-tjenester og alt av spill-innhold i mot at du betaler en liten sum penger. Hver måned kommer det en "Episode" på ps-store, den laster du ned akkurat som en demo, den er rundt 1Gb og oppover i størrelse. Deretter installerer du den på XMB-en akkurat som en demo. Den legger seg under "Game" på xmb-en hvor du åpner den og kommer til noe lignende ps-store eller Demo-diskene du får med i bl.a PSM3 eller OPM bladene. EPISODE 1: The first episode will feature exclusive content for SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation, Star Wars: The Force Unleashed, Secret Agent Clank, Soul Calibur 4, and Afro Samurai. Blu-Ray disc trailers, a SOCOM: Confrontation theme, an invitation to the SOCOM: Confrontation beta, art galleries, and other items will also be included. Endret 6. juni 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hæ å det skal jeg betale for? hvordan funker Qore egentlig, hva er det? kan du forklare litt om tjenesten i posten din også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hmm litt merkelig å betale for noe man får gratis på internett. men kan man prøve det i en mnd for 15kr? er det prisen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har dette kommet på EU Store eller kun foreløpig US Store? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Foreløpig kun på US. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hmm litt merkelig å betale for noe man får gratis på internett.men kan man prøve det i en mnd for 15kr? er det prisen. Ja. kjøp den på US store for 3 dollar.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Og hvis du vil abbonere i ett år koster det 24.99$ / 125 kr. Endret 7. juni 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) har lastet ned E01 nå. en rip-off Endret 7. juni 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjøpte du episoden for å snakke dritt om den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjøpte du episoden for å snakke dritt om den? nei for og teste den og resultatet er over... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvor ofte kommer episodene? gleder meg til killzone 2 beta'n Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Kommer en hver måned. Det vil si denne het EP01 June. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Så det er Add on til spill som man bare kan få der ifra? Trur jeg skal betale for det vis det er på vei til norge. 15 kroner er ikke mer enn en brus : Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 tro meg, du vill heller ha en brus... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 tro meg, du vill heller ha en brus... Selv om du ikke likte det du så så har du NULL peiling på om andre vil like det eller ei. Så slutt å trolle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 har ikke noe med at jeg ikke liker det. poenget er bare at jeg vill informere folk om at de ikke burde sløse bort penge sine på noe de kan se gratis på nett, f.eks Gametrails.com det er null nyheter på qore episoden, det som sto der leste og så jeg for over 1 uke side. (gratis) greit at man betaler en liten sum for en Beta men ikke når betan blir tilgjengelig etter 2 uker betaen har åpnet. Qore er å kaste pengene i dass, heller gi det til noen som trenger det. mulig det blir bedre med tiden, men for all del ikke kjøp for 1 år. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 har ikke noe med at jeg ikke liker det.poenget er bare at jeg vill informere folk om at de ikke burde sløse bort penge sine på noe de kan se gratis på nett, f.eks Gametrails.com det er null nyheter på qore episoden, det som sto der leste og så jeg for over 1 uke side. (gratis) greit at man betaler en liten sum for en Beta men ikke når betan blir tilgjengelig etter 2 uker betaen har åpnet. Qore er å kaste pengene i dass, heller gi det til noen som trenger det. mulig det blir bedre med tiden, men for all del ikke kjøp for 1 år. For å få betaen må du preordre Socom spillet. Så det at man får den uten å gjøre dette 2 uker senere, gjør vel ingenting. Man får også med Calling all cars som er et lite PSN spill. Håper du ikke forteller folk som kjøper VG at de sløser bort pengene sine, de kan jo lese alt på nettet. Eller folk som kjøper spillblader, stort sett alt i de finner man også på nettet. Og du prøvde ikke å informere, du FORTALTE at han heller vil ha en brus. Du har sett at flere har syntest at dette var greit, så hvordan vet du at han vil mislike det like mye som deg? Spamtroll, det du er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) du er ikke noe bedre selv... selv om jeg mener noe annet enn deg så er jeg ett troll?, voks opp! du synes sikkert det er teit å betale for Live. men det her er greit... jeg fikk ikke Calling all Cars, det er bare for de som betaler for 1 år og nei du kan ikke lese alt som står i VG på nett, ikke spillmagasin heller, de har som oftest eksklusive ting, som kommer der først. qore skryter av det, men de har det ikke... Endret 7. juni 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Nei synes ikke det er teit å betale for LIVE. Men synes det er greit å ha muligheten å spill mp på spillene mine, uten å ha ett abbonnement løpende for det. Ok om ikke ett innlegg med teksten "tro meg, du vill heller ha en brus..." er spam, hva er det da? Du har vel heller ikke tenkt på at det ikke er alle som følger så veldig godt med på gametrailers og andre spill sider som kan ha nytte av ett slikt online magasin? Så får de fulgt med på spill de har tenkt å kjøpe til ps3. Og mener selvfølgelig ikke at du er ett troll fordi du mener noe annet enn meg. Men på grunn av den arrogante måten du legger frem din mening på. Du vil heller ha en brus??? Hvilket grunnlag har du for å si at en person heller vil like en brus enn å kjøpe qore? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå