DeathRaz0r Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei folkens! Noen som vet hvordan jeg kan legge in disse forskjellige filene til PS3-en min? Prøvd å legge inn musikk via Windows Media Player 11, men WMP11 finner ikke selve PS3-en min under "Media Sharing"... Noen som vet hva problemet er? Eller en annen måte å gjøre dette på? Mvh DR666 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du kan bruke minnepenn, minnekort og CD. Så du kan bruke det meste. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 hm hos meg finner heller ikke wmp11 selve ps3en, men det funker nå fint likevel.. Sier bare til wmp at den skal godkjenne alt som måtte prøve å koble seg til. Probelemet ditt ligger nok uansett i brannvegg på enten pc eller router, så vet du det.. Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Hmm... Brannmuren har jeg til og med prøvd å slått av, men virker fortsatt ikke. Hvis routeren har en brannmur også, hvordan går jeg inn og konfigurerer på den? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Routeren har vel mest sannsynlig ikke det rette portene åpnet.. Så du har slått av brannvegg og eventuelle antivirusprogram i windows? da er det routeren neste; To alternativer: 1. portforward.com 2. Finn og les manualen til din router PS: Du skriver at du prøver å legge inn via media player.. du vet at du ikke kan sitte på pcen og overføre til ps3en? Du MÅ sitte på ps3en og hente fra pc. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei folkens! Noen som vet hvordan jeg kan legge in disse forskjellige filene til PS3-en min? Prøvd å legge inn musikk via Windows Media Player 11, men WMP11 finner ikke selve PS3-en min under "Media Sharing"... Noen som vet hva problemet er? Eller en annen måte å gjøre dette på? Mvh DR666 Har du lagt di sange du skal ha over i "Min musikk" mappe, som ligger på mine dokumenter? Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Routeren har vel mest sannsynlig ikke det rette portene åpnet.. Så du har slått av brannvegg og eventuelle antivirusprogram i windows? da er det routeren neste; To alternativer: 1. portforward.com 2. Finn og les manualen til din router PS: Du skriver at du prøver å legge inn via media player.. du vet at du ikke kan sitte på pcen og overføre til ps3en? Du MÅ sitte på ps3en og hente fra pc. Hmm... Jeg forstod helt ikke den siden der jeg... Men skal jeg velge Port Forward? Hei folkens! Noen som vet hvordan jeg kan legge in disse forskjellige filene til PS3-en min? Prøvd å legge inn musikk via Windows Media Player 11, men WMP11 finner ikke selve PS3-en min under "Media Sharing"... Noen som vet hva problemet er? Eller en annen måte å gjøre dette på? Mvh DR666 Har du lagt di sange du skal ha over i "Min musikk" mappe, som ligger på mine dokumenter? Ja, alt ligger i "Min Musikk" som ligger i "Mine Dokumenter" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå