DigitaL BlasteR Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jaaa, da var jeg så sykt heldig å slippe muntlig eksamen i norsk vk2 fordi lærerne på Katta (Oslo Katedralskole) streiker, og de skulle være sensorer for oss. Er kun 4 partier som slipper, og jeg var en av de heldige utvalgte. Ferdig med 12 års skolegang og nå gjenstår kun en avslutningsmiddag med resten av 89-kullet. Great success! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer, kjenner følelsen Kom selv ikke opp i noe eksamen Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Kom du i samme situasjon som meg, eller var det noe annet? Gratulerer=) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, ble ikke tatt ut i streik. Var ikke alle som kom opp, så det var trekning Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Du er heldig du ja. Her i Trondheim ble streiken dessverre avsluttet for tidlig. Jeg får vite på torsdag om jeg skal ha muntlig eksamen. Det blir vel neppe postet under "Gledesutbudd" Endret 7. juni 2008 av TRD4U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå