michael691 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Årets Quart-festival er avlyst. Årsaken er sviktede billettsalg. http://www.vg.no/rampelys/festivalsommeren...hp?artid=501558 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 En annen tråd som kommer til å bli fylt med diskusjon om emnet etter hvert. Den er også postet i riktig kategori. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11329352 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Dette er årets nedtur. Gledet meg til årets Quart, men jeg må innrømme at jeg ikke har kjøpt noe billetter. Pleier å kjøpe dagspass til de dagene jeg ønsker å gå. Bah Endret 6. juni 2008 av heanwi Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Quarten gikk jo egentlig i dass sekundet Toffen ble borte. Han dro vel(eller ble skvisa ut?) fordi sjefene var mer opptatte av kommersialitet enn kultur, derav mer satning på komersielle band. Problemet er at slike kommersielle band mangler trofaste, ihuge fanskarer som gidder å løfte på ræva si for å se dem. Det er derfor Hove fikk suksess(jeg vil kalle det sukesss selv om de gikk i underskudd) og ikke dem. De satset på div. undergrunnskultur og band av høy kvalitet. Ikke at de ikke hadde Hove var blottet for kommersielle akter. (Toffen sin styrke ligger vel balanse mellom å tjene penger og opprettholde kvalitet.) Synes egentlig dette er litt synd. Var på Quarten for 2 år siden og kan si at det er noe av det kjekkeste jeg har vært med på. Hove er jo bra, men hove har ikke Kristiansand. Det er veldig koselig å kunne rasle rundt i en fin sommerby. (Hove er for langt borte fra nærmeste by til at det blir praktisk å gå dit.) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 TLZ: Arendal er da en fin sommerby det òg. Det går jo busser og båter mellom Hove og byen hele tida. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dere kan ta diskusjonen videre i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg