Jens viking Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei, jeg driver med mopedlappen nå og har bestemt meg for å kjøpe denne sykkelen. fyller ikke 16 år før uti oktober, så det er vel liten grunn til å kjøpe nå med mindre mopedprisene er like nå som til høsten ? Faller prisene på mopedene til høsten? tenker på at da skal i grunn "alle" de som kjører sin siste sesong på moped kjøre sesongen ut og deretter selge den til høsten.. og èn ting til, har dere noe å utsette på tzr? skal ha med trimpotte selvfølgelig.. takker for svar Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kjøper du nå har du moro av den i sommer, selv uten lappen. Kjøper du den til høsten sparer du kanskje et par tusenlapper. Kommer an på hvilken prisklasse du har tenkt deg Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 tenker på 20-23 000, evt den rossi versjonen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Følg med på bruktmarkedet. Når du finner en god sykkel kjøper du den. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 har nå avtalt med en om å se på mopeden hans som er til salgs. han skulle ha 17 000,- for den, 2004 mod, gått 5500 km, uplombert tzr med nye kåper (strøken) noe godt valg tror dere? den er blå btw Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 har du link til en annonse av den? eller bilder? ellers høres det jo ut som et bra kjøp Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 har ikke fått noen bilder av den enda, men den ligger ikke på finn.no (sønnen til en på jobben til fattern som skal selge), men jeg skulle få tilsendt bilder av den i helga Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 har nå fått vite at denne mopeden (TZR) er en 2003 modell som har gått 635 mil. kåpene og eksosanlegg skal byttes før salg da disse delene (og evt. andre deler) er blitt ripet opp som følge av velt. noe godt kjøp til 17 000 kr? Lenke til kommentar
Yamahatzr Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 kompis av meg skal selge sin yamaha tzr rossy for 23000 kr AutoDB-kode: 760377 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kjøp når du finner en på markedet som du mener er bra og har god pris. Dette er uavhengig av årstid som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå