RBW Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Gigabyte viser frem et komplett vannkjølingssett – for minnemoduler! Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Den var litt voldsom, tilogmed for entusiastene. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det så ut som et ekstremt idiotisk konsept . Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ubrukelig, i veien for CPU-kjøleren er det og. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hva med vekta? Herrejesus. Toweret må jo ligge. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Lol! Herlig parodi da ... Men spørs om det er så mange kjøpere. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noen her som ville hatt det der? Bare lurer generelt på om noe som helst har lyst på noe slikt. Bortsett fra han som designet den da seff... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noen som faktisk merker om vanlig RAM uten overklokking er varmt? Har aldri merket noen temperatur på mine Cursial 5300 DDR2. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Regner med at denne kjøler alle minnebrikkene fra slot 1 til 4. Hovedsaken med denne kjøleren er nok å få en høy oc sammtidlig som man får et visuelt særpreg på maskinen sin. Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hadde vært greit med plass til mer enn en minnemodul på et hovedkort Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hadde vært greit med plass til mer enn en minnemodul på et hovedkort På bildet er det 2 stk og kansje det går med flere . Må uansett si at dette var voldsomt. Greit med vannkjøling på minnemodulene, men radiator og pumpe? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noen her som ville hatt det der?Bare lurer generelt på om noe som helst har lyst på noe slikt. Bortsett fra han som designet den da seff... Vis den hadde kjløt minnebrikkene mine til minsusgrader så ja...? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er ganske kult å se på i grunn, men er naturligvis langt fra nødvendig. Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jesus, trenger jo forsikring mot brekte RAM brikker hvis du lar toweret stå! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Stående eller liggende jeg tviler sterkt på om minne socketene er beregnet for en slik vekt. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 et visuelt særpreg på maskinen sin. Mener ikke et sært preg da? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg lurer på om det går an å utvide kjøleren og kile inn et par kobberplater og et par peltiér-element mellom kjølerne og kobberplatene? Det kunne jo vært noe for rekordjegerne på Extreme Systems. DDR3 temperatur: -50 °C DDR3 hastighet: 3 GHz DDR3 spenning: 2,5 Volt Levetid: 10 minutter Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg lurer på om det går an å utvide kjøleren og kile et par tynne kobberplater og et par peltiér-element mellom kjølerne og kobberplatene? Det kunne jo vært noe for rekordjegerne på Extreme Systems. De bruker fase på minnebrikkene EDIT: Brukte. Nå er det dessverre ikke noe å hente lengre, ettersom jeg har skjønt. Endret 6. juni 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå