IngunnK Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg har mistet lyden på PC-en helt. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få den tilbake? Det eneste jeg har sjekka er om jeg har virus, noe jeg ikke hadde. Den ble borte for noen dager siden, så kom den tilbake i ca én dag, men nå har den blitt borte igjen. Aner ikke hva det kan være. Nå har jeg testet med høretelefonen, og da fungerer det. Er det høytalerne som ikke virker i stedet da? Endret 6. juni 2008 av IngunnK Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (Nå skriver du ikke noe om systemkonfigurasjonen din, så jeg bare antar at du har et rimelig standard Wintel-oppsett.) Har du testet med andre høytalere? Skriv sndvol32.exe i Kjør-dialogen (win-tast+r), og se at volumet er stilt opp. Hvis det ikke er noen av delene ville jeg sjekket statusen på lydkortet inne på maskinvarekonfigurasjonsgreiene til WIndows (du finner det en elelr annen plass på egenskaper på Min Datamaskin -- husker ikke nøyaktig). Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 * Sjekke at alle ledninger sitter i riktig uttak, det grønne uttaket i pcen er der du skal koble til høytalere. * Sjekke at volumet er satt opp i Volumkontrollen. * Sjekke at du har drivere som er i orden til lydkortet pcen har installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå