Ist3 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hei. Skal lovet kompisen min at jeg skal finne et billig opsett til han før sommeren. Han skal ikke bruke mer enn 4000 ,- og PC-en skal ikke være spessielt gaming som f.eks Crysis, AoC osv. det "verste" den skal brukes til er GTA: SA, CS:S. Vi har funnet et billig opsett Han trenger ikke harddisk, siden han har fra før. Det han trenger er: Hovedkort Prosessor (helst intel, han har ikke serlig behov for flere kjerner) Skjermkort (helst nvidia) Ram PSU Kabinett Har dere tips? Han vil ikke bruke mer enn 4000,- Endret 6. juni 2008 av jeens94 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ferdig pakke med OS og garanti. Kjøp 1 GB minne til... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351086 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Holder på med noe i de samme baner i en annen tråd. Kan slenge ut et greit utgangspunkt om du vil bygge selv. Handlevogn Om du har OS fra før, blir det ca 1500 igjen til PSU, Kabinett og eventuell CPU kjøler. Edit: tok i litt med hva du ville sitte igjen med av budsjettet.. Endret 6. juni 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Her har du et forslag: Kabinett m/350watt PSU: AOpen ES45C Hovedkort: Asus P5N-E SLI Skjermkort: Gainward GeForce 8800 GT 512 MB Golden Sample Prosessor: Intel Core 2 Duo E8400 Ram: OCZ DDR2 PC2-6400 Vista Upgrade 4GB-Kit (2x2048MB) Kommer her på 3 983 kr fra Amentio, noe jeg synes er billig for en såpass bra pc. Kan spille en del spill med brukbar kvalitet her Handlevogn: Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå