Gå til innhold

Priser i Kina?

Anbefalte innlegg

Hvordan er prisene i Kina, (er mest interresert i dig.kamera (Olympus mju))? Har noen som skal dit. Er det mye penger å spare? Er det helt samme produktet som selges i Kina som i Norge. Engelsk tekst? Garantiordning (Worldwide?)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at du kan få et kamera som er fikset litt på, f.eks feil innmat osv. Sikkert greit hvis de som skal har litt peiling, men hvis de er helt grønne er det muligens ikke så lurt. Lønner seg nok ikke å kjøpe det billigste man finner på gata.

Lenke til kommentar

Mener faktisk (hvor utrolig det enn høres) at de to dyreste landene å kjøpe fotoutstyr i er Norge og Japan. De fleste kjente kameraprodusenter (les: Canon, Olympus, Nikon.. osv.) har garanti som kan brukes over alt. Det skal stå på/i garantibeviset som følger med kameraet... Hvis noen av de som skal kjøpe med til deg kan kinesisk. :smile:

Lenke til kommentar

Masse av sakene som blir kjøpt i kina faller sammen med en gang... Og det du får kjøpt i ærlige butikker er jo ikke så mye billigere i kina enn i norge... skal du først kjøpe noe i kina, så kjøp DVD filmer... koster 15kr pr stk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Altså... da jeg var i Beijing (ca 1år siden nå) så håpet jeg på at det kom til å være billigere med hardware og andre elektriske artikler.

Men da jeg kom dit og fikk tittet litt rundt i diverse butikker på forskjellige kjøpesentre og slikt, så så jeg at det faktisk ikke var så mye billere der enn det det er her, heller tvert imot.

og det med DVD'er, jo de er billige men belag deg på mye dritt og DÅRLIGE kopier av filmer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...