Gå til innhold

BK: Is this art?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første bildet har noe å bidra med - versjon 2 bærer preg av en hurtig justering - men det har man allerede påpekt.

Jeg er vel slem når jeg sier at det faktum at du kom med et nytt forslag så raskt etter at du fikk en kommentar, så er du usikker på dine egne evner. Så mitt første råd er å slappe litt av. Det er forøvrig ikke noen grunn til å bli bekymret av mine kommentarer; jeg var der for et år siden selv ...

Så over til bildet ditt. Første utgaven er bra - vi ser grafittien, men vi ser også mer, slik at vi får en følelse av rom og omgivelser. Det croppete bildet blir mer et utsnitt.

Tom

Lenke til kommentar
Det første bildet har noe å bidra med - versjon 2 bærer preg av en hurtig justering - men det har man allerede påpekt.

Jeg er vel slem når jeg sier at det faktum at du kom med et nytt forslag så raskt etter at du fikk en kommentar, så er du usikker på dine egne evner. Så mitt første råd er å slappe litt av. Det er forøvrig ikke noen grunn til å bli bekymret av mine kommentarer; jeg var der for et år siden selv ...

Så over til bildet ditt. Første utgaven er bra - vi ser grafittien, men vi ser også mer, slik at vi får en følelse av rom og omgivelser. Det croppete bildet blir mer et utsnitt.

Tom

Eh..?

Det første bildet var mitt mens det andre utsnittet var ikke mitt? Litt sent på natten kanskje?

Lenke til kommentar
Ikke bare litt ...

Tom

Lurt å dobbel/tripplesjekke alt man skriver når man poster klokken 5 på 4 om natten :)

Det er jo ikke så nøye. Det er bare kos at vi viser oss som feilbare i slike lite kontroversielle diskusjoner. Da har vi kanskje litt mer forståelse for hverandre når slike feil oppstår i mer "alvorlig" diskusjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...