start1 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) hvem tror dere mufc=sir alex mcfc=mark huges lfc=benitez arsenal=wenger pompey=rednap hull=Phil Brown Endret 19. juni 2008 av start1 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hadde vært moro med Berg i Blackburn. Lenke til kommentar
start1 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 ja det hadde jo det men jeg tviler litt på det jeg hoper det blir huges Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 hvem tror dere mufc=sir alex mcfc=mark huges lfc=benitez arsenal=wenger pompey=rednap hull=Phil Brown Visste ikke at det var kun 6 lag i kommende sesong av PL? Sir Alex vinner selvfølgelig den prisen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 mark huges Mark Hughes. Fiksa. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Dette kommer jo helt ann på resultater og slikt da, men tror nok at sir Alex Ferguson stikker av med denne prisen til sesongen igjen, selv om det er langt fra sikkert. Phil Brown blir det aldri, ettersom at Hull og Stoke begge rykker ned. Lenke til kommentar
start1 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 nei det er ikke bare 6 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Tror nok trådstarter mener hvilke lag som vil ha hvilke managere til neste år, ikke hvem som vinner prisen Årets Manager. Å svare på topic er vanskelig ettersom jeg ikke er medlem av no internt inside-nettverk, men de to mest spennende er vel uten tvil Blackburn og Chelsea. For Chelsea sin del tror jeg det kan bli vanskelig. De burde ventet med sparkingen av Grant og Ten Cate til de i hvert fall hadde en ny klar. Nå ser man jo hvor desperate de er, om ryktet ang Ancelotti og 200 mill stemmer. Hiddink kan man vel avskrive, Mourinho trengs ikke nevnes osv. Didier Deschamps er vel derimot ikke nevnt noen steder. Tror at denne karen kunne vært en fantastisk signing for Chelsea mtp hvordan han har gjort det i Monaco og Juventus, samtidig som han har et år i Chelsea fra tidligere og er fortsatt ung. Endret 8. juni 2008 av Points Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Chelsea er meget spennende, problemet er vel at jeg innbiller meg at de ikke fremstår særlig attraktive som arbeidsgivere, da mtp. at det virker som russeren vil at det meste skal bli gjort på hans premisser. Lenke til kommentar
ooOoo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tror at det blir Chelsea's nye trener Scolari som blir neste års Premier League manager. En slu taktikker, som kan hjelpe Chelsea tilbake som Englands nummer 1. Ellers tror jeg som i år at Ferguson også vil kjempe om tittelen. Lenke til kommentar
start1 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 jeg mener hvem av de 6 blir best Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Chelsea er meget spennende, problemet er vel at jeg innbiller meg at de ikke fremstår særlig attraktive som arbeidsgivere, da mtp. at det virker som russeren vil at det meste skal bli gjort på hans premisser. Det er så mange pengegriske fotballspillere i verden at man kunne fyllt et bunnløst hull. Så jeg tror ikke Chelsea skal ha noe problem med å skaffe seg spillere. Men årets PL trener blir nok han som leder laget til PL gull. Så det blir vel en av de "fire store". Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er vel fortsatt snakk om hvilken manager som vil lede hvilket lag, ikke hvem som blir årets manager? *peke på førstepost* Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er nok ikke det nei. jeg mener hvem av de 6 blir best Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Håper Mark Hughes får litt penger å rutte med før sesongstart ettersom han har vist seg å være en særdeles god innkjøper (Santa Cruz, Bentley, etc) og jeg håper han gjør en knallsesong for City og leder oss til topp 6. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Oh faktisk, ja da skal jeg holde kjeft. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er og blir Wenger det vet dere Blir ikke god manager av å bare kjøpe de beste spillerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå