nestbest Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Heisann. Tenkte å prøve å få solgt min tre år gamle stasjonære data og lurte på hva folk mener jeg kan få for den! Har ikke helt peiling på det her! Litt facts: Intel pentium 4 cpu - 2.66 Ghz 512 Mb ram Ati Radeon 9100 120 Gb harddisk Windows Xp Home Cd og Dvd brenner + 19" Ati skjerm Alt fungerer helt normalt.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Rundt tusenlappen, kanskje opp mot 2000 på finn.no Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 tusenlappen, og det er maks... og btw: ATI lagar ikkje skjermar, og er det en LCD skjerm kan prisen gå opp 500 kroner vertfall Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 mente selvfølgelig ADI skjerm og nei den er ikke flatskjerm. Men seriøst ikke mere enn 1-2 tusen? kjøpte det jo for 12 lapper da. er klar over at det er en god stund siden. men da er det jo nesten bedre å la være da Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ja du tjener ikke noe på det, hardware synker kraftig i pris med årene. Og dette er ikke helt en pc som kan spille dagens spill noe serlig bra. Så er egentlig lite vits å selge den mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå