RostamX Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hvilen av disse Radeon 9700 pro bør jeg velge? Ati sitt eget eller Connect 3d? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
TreeFingers Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Kan anbefale Connect3d kortet, har ikke hatt noe problemer med det bortsett fra crappy drivere helt i starten. Dette er "Built by ATI" (om jeg ikke tar helt feil) så jeg er litt usikker på hva du mener med "ATI sitt eget" Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Kan anbefale Connect3d kortet, har ikke hatt noe problemer med det bortsett fra crappy drivere helt i starten. Dette er "Built by ATI" (om jeg ikke tar helt feil) så jeg er litt usikker på hva du mener med "ATI sitt eget" På esken min så står det powerd by ATi! Lenke til kommentar
TreeFingers Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Kan anbefale Connect3d kortet, har ikke hatt noe problemer med det bortsett fra crappy drivere helt i starten. Dette er "Built by ATI" (om jeg ikke tar helt feil) så jeg er litt usikker på hva du mener med "ATI sitt eget" På esken min så står det powerd by ATi! ...da tok jeg helt feil :oops: Fikk ikke no' fin eske med. Anyways.. vi anbefaler skjermkortet!? Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 har selv nesten akkurat fått det kortet i posten (cn3d) altså og er så langt godt fornøyd med kortet Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er ett fett... Gå for et billigeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå