Jakke Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Joda, det funker, men er det noen som har en BRA codec? har en 6min lang 1440x1080-film (HDV) som blir så liten som 1.5GB, skal ha den på youtube, vil gjerne ha den på MAX 500mb lizzm. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) X264 er eit alternativ. Kva program bruker du for komprimeringa? Redigert: Ettersom videoen skal på youtube kan du jo ogso redusere oppløysninga ganske mykje vil eg tru, til omlag 640x360. Endret 6. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Bruker Premiere 3.0 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Premiere Elements 3.0 reknar eg med, Premiere 3.0 er omlag ti år eldre. Du har vel ein del alternativ for å eksportere som WMV og MOV, og med dei skulle det ikkje vere noko problem å få ned storleiken. Som sagt bør du skalere ned videoen ein god del. Men om det ikkje fungerer godt nok, so kan du prøve den eg linka til. Installer, og restart PE (om du har det ope). Bruk File --> Export --> Movie, og gå inn i innstillingane. Vel x264 som kodek, og gå inn i innstillingane for kodeken (står kanskje compression settings eller noko slikt, eg veit ikkje). Velg Single pass - quantizer, og kvaliteten på ein skala frå 0-51. 0 gjev størst fil, 51 gjev minst fil (og sjølvsagt dårlegast kvalitet). Kva som passer veit eg ikkje, du får prøve deg fram. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Går medier og kommunikasjon, elements, lal! Heter Premiere Pro CS3. Sa feil, tenkte på Audition 3.0 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 OK. Bruken av x264 er det same som i Elements. Du kan prøve Adobe Media Encoder, som ligg under File --> Export. Her du kan du eksportere som WMV, MOV, MPEG, Real og Flash (FLV). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå