Jonas9300 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hei. Jeg har skrudd av brukerkontrollen på Vista maskinen min, for å slippe å godkjenne alt av programmer som skal startes. Men sikkerhetsvarselen klager på at brukerkontrollen er av. Noen som vet om jeg kan få Windows sikkerhetsvarsleren til å slutte å reagere på det, og i så fall, hvordan? Endret 6. juni 2008 av Dezperado Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kontrollpanel -> Sikkerhetssenter. Nederste valg på venstre side har noe med hvordan windows varsler deg om ting og tang. Gå inn der og velg det nederste valget igjen. Det som ikke anbefales. Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Kontrollpanel -> Sikkerhetssenter. Nederste valg på venstre side har noe med hvordan windows varsler deg om ting og tang. Gå inn der og velg det nederste valget igjen. Det som ikke anbefales. Ok. Takk! Vel. Jeg vil egentlig bli varslet, men ikke om akkurat dette problemet, som egentlig ikke er et problem? Vet at det ikke anbefales, men Windows Vista er så sikkert fra før, og jeg tror det egentlig er unødvendig å måtte godkjenne alt, når det kan gjøres mye enklere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå