Mixy Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hei igjen Gikk meg en tur her om dagen, og fant vel totalt 4 motiver Uansett så blei det i alle fall noen gode bilder av disse Litt usikker på hvilket jeg er mest fornøyd med av dette motivet, men prøver på detta Det andre har et utsnitt jeg liker bedre, men er ikke like skarpt dessverre. Skyt meg ned ^^ Kan skyte meg litt selv først, skulle gjerne hatt lappen bittelitt lenger inn på bildet. Samtidig fjerner dette fokuset litt, og lar blikket vandre "innover" i bildet. EDIT: Det er ikke like mørkt på den utskriften jeg har Endret 6. juni 2008 av Mixy Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Ingen som klarer å kritisere dette bildet? Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Bildet gir meg ingen ting i alle fall. Bare noen trebord på en vegg og en papirlapp stiftet fast. Kan være bildet hadde vært bedre med mer dypdeskarphet, men gir meg som sagt ingen verdens ting. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Etter å ha stirret på bildet en stund får jeg følelsen av at jeg nettopp har rasket ned en plakat og bare stirrer tankeløst i veggen for å kjenne etter hvilken følelse det ga meg, om det var tilfredstillende eller ikke å rive ned plakaten. Har ikke så mye mer å si. Egentlig. Tror slike ekspressjonistiske bilder bør ha litt mer tekst. Greit å vite hva du ville med bildet. Kanskje du ville ha kritikk på dybdefølelsen? Har ikke peiling på tekniske uttrykk, og har dermed enda mindre å tilføye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå