Dj_Robbie Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det var nettopp fra den linken jeg hentet min liste. Slike HASH codes er vel unike fra leverandør til leverandør? Samtidig er der noen standard hascodes opp mot nettverket som er standard på samtlige ? Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 "Jeg har siste ROM for denne telefonen i900XBHJ1.exe og er 146 MB stor." Hei Fant du den siste ROM på nettet? Eventuelt hvor? Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 "Jeg har siste ROM for denne telefonen i900XBHJ1.exe og er 146 MB stor." Hei Fant du den siste ROM på nettet? Eventuelt hvor? Du kan finne den her... Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Får snart en ny spesialutgave av Omnia :!: Hvis det er noen er på jakt etter en 8GB Omnia send meg en melding. Endret 5. november 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 "Jeg har siste ROM for denne telefonen i900XBHJ1.exe og er 146 MB stor." Hei Fant du den siste ROM på nettet? Eventuelt hvor? Du kan finne den her... Ikke XB versjonen for Norge, Sverige og Danmark. Tror heller ikke det er mulig å bytte ROM versjon der. Har selv XX ROM Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ikke XB versjonen for Norge, Sverige og Danmark. Tror heller ikke det er mulig å bytte ROM versjon der. Har selv XX ROM Du finner neppe noen norske ROM ennå, telefonen er ennå ikke tilgjengelig i butikkene i Norge. Etter at Telefonen har kommet i butikkene, og litt tid har passert slik at det er kommet en oppgradert ROM version nyere enn den telefonen blir levert med. Først da vil det antakelig bli gjort en ny Norsk ROM version tilgjengelig. Att: Vistnok er en ny xx (European) version er snart tilgjengelig XXHK1 Endret 5. november 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Samsung i900. Gleder vi oss? JA, for f..., og ettersom telefonen skulle komme i Oktober, og VAR i Italia i Juli, begynner jeg å bli mektig irritert over at den ikke kommer snart. Nesten så jeg har lyst til å gå for HTC bare for å gi de en lærepenge. Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg sitter her og fumler med min I900 og har klart å ikke stille riktig dato når jeg fyra den første gangen. Nå finner jeg ikke noe sted jeg faktisk får stillt riktig i menyene? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg sitter her og fumler med min I900 og har klart å ikke stille riktig dato når jeg fyra den første gangen. Nå finner jeg ikke noe sted jeg faktisk får stillt riktig i menyene? Noen som har noen tips? Start -> settings -> system -> clock & alarms -> time det skulle vel gjøre susen, så sant det er windows mobile den kjører Lenke til kommentar
Andy81 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Samsung i900. Gleder vi oss? JA, for f..., og ettersom telefonen skulle komme i Oktober, og VAR i Italia i Juli, begynner jeg å bli mektig irritert over at den ikke kommer snart. Nesten så jeg har lyst til å gå for HTC bare for å gi de en lærepenge. Litt enig med deg der ja. Problemet er vel at Samsung er såpass store at om vi to kjøper HTC i stedet, så hjelper vel det heller lite. Men hvis det er mange her som venter på i900, så kan vi jo sette opp et standarformular som vi kan maile de... Sånn en gang i timen eller noe... Lenke til kommentar
Andy81 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da har jeg hentet min i900 i butikken:) Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da har jeg hentet min i900 i butikken:) Hvor hadde de fått den inn. Hva måtte du betale for den? Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 SBS: Takk for hjelpen. Selvfølgelig lå det der. :!: Jeg klarte å overse den rullegardina til den. Lenke til kommentar
Andy81 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da har jeg hentet min i900 i butikken:) Hvor hadde de fått den inn. Hva måtte du betale for den? Fikk tak i den like ved Gardermoen. De hadde bestillt inn 4 stk, men kun fått inn 2 hittil. Heldigvis sto jeg øverst på lista:) Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Har laget en egen tips og triks tråd for Omnia eiere Endret 7. november 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
spiro69 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fikk min idag fra butikk. \o/ works like a charm Lenke til kommentar
revolutionn Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 hvor mye kostet omnia`en Lenke til kommentar
haabe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Min er omsider på vei fra CDON Jippi! Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg ble ikke veldig imponert av å bruke Omnia. Den var treg, dårlig byggekvalitet (F480 har en mye bedre byggekvalitet)og skjermen var ikke veldig mye å skryte av. Nå skal det sies at jeg ikke prøvde den lenge, men det var inntrykket jeg satt igjen med. Dette var en norsk versjon så regner med at den har den siste ROM-versjonen? Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg ble ikke veldig imponert av å bruke Omnia. Den var treg, dårlig byggekvalitet (F480 har en mye bedre byggekvalitet)og skjermen var ikke veldig mye å skryte av. Nå skal det sies at jeg ikke prøvde den lenge, men det var inntrykket jeg satt igjen med. Dette var en norsk versjon så regner med at den har den siste ROM-versjonen? F480 har metall kropp og vil dermed føles noe mer "solid", Omnia's er i plastikk men er heldigvis ganske kompakt likevel. ROM version brukt og korrekt skjerm kalibering er veldig viktig for brukeropplevelsen angående Omnia. (Forskjellen mellom forskjellige ROM versioner kan vaere veldig stor, både angående skjerm følsomhet, hurtighet og batteri bruks tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå