Gompen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Noen som vet om det er fotolys på i900 også? som på så mange andre samsung? eller har de faktisk greid å lage en telefon med skikkelig blitz? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 En video av UI på telefonen, det ser rimelig trist ut: http://gizmodo.com/5016863/video-of-the-sa...00-ui-in-action Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Siden flere nye interessante telefoner kommer med Windows Mobile kan man da bytte på interfacen mellom merkene? F.eks touchFLO 3D fra HTC på Xperia eller på i900, eller panelene fra Xperia på touch pro. For da kan jo muligens i900 bli interessant siden interfacen og utseende ser ut til å bli særdeles trist, som alle andre Samsung telefoner. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 i900 ser rett og slett ut som en billig kopi av iphone... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Og der slo fanboyismen til igjen ja... i900 ligner jo ikke på iPhone i det heletatt?! Er liksom alle touch-telefoner iPhone-kloner nå da? -C- Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Og der slo fanboyismen til igjen ja... i900 ligner jo ikke på iPhone i det heletatt?! Er liksom alle touch-telefoner iPhone-kloner nå da? -C- Jo, den ligner faktisk på iPhone. Jeg sitter selv med en iPhone, og jeg kan se likheten. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Og Iphone ligner like mye på Ke850 Prada som I900 ligner iphone! SÅ sykt enkelt er det !! Lenke til kommentar
eggs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dette må være en knallmobil! Har veldig lyst på denne, men er det noen som vet prisen? Blir den mye dyrere enn HTC Diamond, blir den nok den isteden. Noen som har idè om prisen på Samsung Omnia? Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Samsung har laget en infoside om denne: omnia.samsungmobile.com Iflg. et svensk forum jeg kikket på så kommer denne til Asia nå i sommer og til Norden først i oktober. Prisen vil ligge godt over gjennomsnittet. Nå er jo dette bare rykter. Lanseringsdatoen tyder på at iPhone er en konkurrent og skal de gå i strupen på iPhone. Så må prisen være god i forhold til eplemobilen. Ellers har de tapt før de begynner. EDIT: Når det gjelder pris så kom nettopp NetCom med prisen på iPhone Over 1000 spenn pr. måned og ikke en gang fri data. Latterlig! Endret 27. juni 2008 av GT1 Lenke til kommentar
eggs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Fryktet en slik pris. Da blir det nok en HTC Diamond på meg. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Samsung har laget en infoside om denne: omnia.samsungmobile.com Iflg. et svensk forum jeg kikket på så kommer denne til Asia nå i sommer og til Norden først i oktober. Prisen vil ligge godt over gjennomsnittet. Nå er jo dette bare rykter. Lanseringsdatoen tyder på at iPhone er en konkurrent og skal de gå i strupen på iPhone. Så må prisen være god i forhold til eplemobilen. Ellers har de tapt før de begynner. EDIT: Når det gjelder pris så kom nettopp NetCom med prisen på iPhone Over 1000 spenn pr. måned og ikke en gang fri data. Latterlig! Men godt over gjennomsnittet kan da uansett ikke være stort mer enn 5000-5500, iom at Iphone ligger på ~6500? Når jeg tenker over det er det fortsatt en god slump for den mobilen.. Heller mer og mer mot Diamond jeg også, særlig når salgstart er i oktober.... EDIT; virker som Iphone 16 GB koster mer i retning av 5000 kr, da bør Samsungen ikke koste mer enn 4500? Endret 28. juni 2008 av smeboe Lenke til kommentar
dredg Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 En liten omvisning http://youtube.com/watch?v=YMEhT76wVzc Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Samsung har laget en infoside om denne: omnia.samsungmobile.com Iflg. et svensk forum jeg kikket på så kommer denne til Asia nå i sommer og til Norden først i oktober. Prisen vil ligge godt over gjennomsnittet. Nå er jo dette bare rykter. Lanseringsdatoen tyder på at iPhone er en konkurrent og skal de gå i strupen på iPhone. Så må prisen være god i forhold til eplemobilen. Ellers har de tapt før de begynner. EDIT: Når det gjelder pris så kom nettopp NetCom med prisen på iPhone Over 1000 spenn pr. måned og ikke en gang fri data. Latterlig! Men godt over gjennomsnittet kan da uansett ikke være stort mer enn 5000-5500, iom at Iphone ligger på ~6500? Når jeg tenker over det er det fortsatt en god slump for den mobilen.. Heller mer og mer mot Diamond jeg også, særlig når salgstart er i oktober.... EDIT; virker som Iphone 16 GB koster mer i retning av 5000 kr, da bør Samsungen ikke koste mer enn 4500? Omnia blir muligens tilgjengelig allerede i juli/august iflg phonesreview.co.uk og prisen trenger ikke nødvendigvis å bli så høy heller. Har kikket litt på diverse anmeldelser og Omnia er en raskere telefon som har "alt", men skjermen 65K TFT WQVGA (240×400) virker noe puslete. HTC Diamond sin skjerm har mye bedre oppløsning (lik iPhone), men er i minste laget rent fysisk som kan bli et problem ved tanke på daglig bruk. The Straits Times, Digital Life What do you buy? Tough choice. If you are looking to step up from a regular phone, go for the HTC Touch Diamond. If you want all-out multimedia goodness and is apt at learning new interfaces, then the Omnia gives you the raw power. For min del har jeg faktisk begynt å vurdere iPhone som et alternativ igjen. Endret 3. juli 2008 av GT1 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Omnia blir muligens tilgjengelig allerede i juli/august iflg phonesreview.co.uk og prisen trenger ikke nødvendigvis å bli så høy heller. Har kikket litt på diverse anmeldelser og Omnia er en raskere telefon som har "alt", men skjermen 65K TFT WQVGA (240×400) virker noe puslete. HTC Diamond sin skjerm har mye bedre oppløsning (lik iPhone), men er i minste laget rent fysisk som kan bli et problem ved tanke på daglig bruk. The Straits Times, Digital Life What do you buy? Tough choice. If you are looking to step up from a regular phone, go for the HTC Touch Diamond. If you want all-out multimedia goodness and is apt at learning new interfaces, then the Omnia gives you the raw power. For min del har jeg faktisk begynt å vurdere iPhone som et alternativ igjen. Begynte å se litt på Diamond, men om denne kommer allerede til skolestart eller noe deromkring, tror jeg i det minste jeg skal vente, bortsett fra skjermen og muligens RAM er jo denne rå! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 bortsett fra skjermen og muligens RAM er jo denne rå! Og en tilsynelatende motbydelig Samsung UI. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Portugisisk Iphone vs i900-video: Virker som om det er vanskelig å bruke qwerty på Omnia uten pennen som følger med, og det virker som om pennen må oppbevares ved siden av, som ikke akkurat er den mest brukervennlige løsningen.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hehe, er visst bare meg som er for denne telefonen her ifht HTC Diamond. Omnia har tydeligvis vært i salg i asia en stund, her er en liten review jeg fant. De ble positivt overrasket over batteritiden, og skjermen passet godt også til multimedia - divx og xvid fungerte bra, men det er vel når det gjelder menyer, utseende og mulig også generell brukervennlighet Omnia kommer til kort. (Kunne det fungert å installere tredjeparts menyer på mobilen, f.eks. touchflo?) http://asia.cnet.com/reviews/handhelds/0,3...74745p-3,00.htm Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hehe, er visst bare meg som er for denne telefonen her ifht HTC Diamond. Omnia har tydeligvis vært i salg i asia en stund, her er en liten review jeg fant. De ble positivt overrasket over batteritiden, og skjermen passet godt også til multimedia - divx og xvid fungerte bra, men det er vel når det gjelder menyer, utseende og mulig også generell brukervennlighet Omnia kommer til kort. (Kunne det fungert å installere tredjeparts menyer på mobilen, f.eks. touchflo?) http://asia.cnet.com/reviews/handhelds/0,3...74745p-3,00.htm HTC Home og TouchFLO kan installeres ja. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 What the fuck, er det berøringsskjerm eller trykkskjerm på den? Jeg har trodd det var berøringsskjerm, men noen her skriver trykkskjerm. Om det er trykkskjerm, er den fullstendig uaktuell for min del.. /: Lenke til kommentar
Monymaker Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 http://cgi.ebay.com/Brand-new-Samsung-Omni...2QQcmdZViewItem Her kan du kjøpe den på eBay! noen som vet hvor en kan kjøpe den, hos forhandler? hvordan få tak i Omnia lettest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå