dredg Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Denne skjønnheten med en vanvittig spesefikasjonsliste er på trappene, noen flere som er spente? Det enete jeg er bekymret for med denne er den lave oppløsningen på skjermen. i900 vs iPhone: http://www.phonemag.com/samsung-i900-pda-g...s-on-063067.php Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg vil ikke si oppløsningen er lav, bare fordi det finnes noen som har høyere... Spørs om det kan hjelpe til med et par timer ekstra batteritid, hvem vet? Jeg synes det er spennende at det begynner å komme WM-telefoner som iallefall har spesifikasjoner på kameraet på plass, så gjenstår det bare å se om de også faktisk tar gode bilder. Tenker da på x1 og touch pro foruten i900. Må ærlig innrømme at denne så herlig fristende ut. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Men 128MB RAM? Det er lite, uansett hvordan en vrir og vender på det! Endret 9. juni 2008 av apwr Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 dette virker som drømmemobilen, men det er uansett en mangel: 3.5mm minijack!!! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 dette virker som drømmemobilen, men det er uansett en mangel:3.5mm minijack!!! Har du confirm på det? Står ingenting i de artiklene jeg har funnet. En multimediemobil med såpass med minne og som konkurrerer nokså direkte med bl.a. Iphone, må ha 3,5 mm! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bestemte meg for å vente på N96, så dukket denne opp. Er det 3.5 på den blir det nok Samsung. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Men 128MB RAM?Det er lite, uansett hvordan en vrir og vender på det! Helt enig! Jeg er litt skeptisk til CPU'en, oppløsningen på skjermen og trykkskjermen. Nå som jeg har trykket og tafset på iPhone en stund nå, så fant jeg ut at min HTC Touch var.. ja.. ikke så.. dere skjønner.. Så skal jeg i det hele tatt vurdere denne så må jeg vite om skjermen er følsom nok. Men ellers virker den som en veldig interessant telefon. (Noen som vet hvorfor vi fortsatt kaller det for telefoner? Er vi ikke forbi dette? hehe) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Nei. Ser i det heletatt ingen grunn til å glede meg. Endret 12. juni 2008 av JKJK Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Næh. Tror sannelig jeg greier å holde buksene på og vente pent til Neo Freerunner blir lansert. Sett rykter om at dette skal bli i juni eller juli engang. Snasen telefon med Linux og åpen hardware vs. en Samsung med Windows? Som om det er noe å tenke på. http://openmoko.com/ Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ja hvis vi ser bort ifra at i900 er lekker og Neo er gørstygg så er det kanskje greit. -C- Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 ChristianW: Det er vel særs subjektivt. Syns Samsungen var bøttestygg og ekkel, men det er hva jeg føler. Legg gjerne også merke til at OpenMoko har lagt ut CAD-filer av dekselet/skallet, så både du og alle andre står fritt til å designe sitt eget utseende og få dette produsert. Selv kjenner jeg en som har maskin for å frese ut slikt. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg kunne aldri gått for freerunner så lenge den ser så ille ut. Men konseptet er meget bra. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg kunne aldri gått for freerunner så lenge den ser så ille ut. Men konseptet er meget bra. Må nok si meg enig. Selve konseptet er jo genialt. Men det som stopper meg fra å skaffe meg den, er nettopp, designet. Det er som alt annet, smak og behag. Lenke til kommentar
Woundweaver Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Mja, føler meg litt for skeptisk til displayet. Har blitt bortskjemt på et iPhone-display nå så å gå over til hva som ser ut til (i følge bildene) å være et lyssvakt og mindre detaljert display er utelukket. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg kunne aldri gått for freerunner så lenge den ser så ille ut. Men konseptet er meget bra. Må nok si meg enig. Selve konseptet er jo genialt. Men det som stopper meg fra å skaffe meg den, er nettopp, designet. Det er som alt annet, smak og behag. Som sagt står man fritt til å endre designet på Freerunner selv, da CAD-filene til dekselet/skallet ligger ute. Mye av poenget med akkurat det er at når både hardware og software er åpen fra før av, så kan like så greit dekselet også være det, slik at andre produsenter lettere kan lage nye mobiltelefoner. (Og at folk kan skaffe seg virkelig personlige telefoner, om de har interesse for slikt.) Enda et interessant aspekt av telefonen. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er jo ganske rart at de kinesiske produsentene som Cect og de ikke har benyttet seg av denne sjansen til å lage telefoner som faktisk er litt nyttige -C- Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 ChristianW: Om det innlegget var til meg, så kan jeg vel si at det kanskje har en sammenheng med at Neo-telefonene så langt bare har blitt sluppet i begrensa beta-utgaver. Ryktene vil ha det til at den skal bli lansert i sommer, dog. Vi får se. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Med tanke på at i900 kjører plain WM6.1 tviler jeg på at den har multitouch. WM støtter vel ikke dette? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Den har nok ikke multitouch. Husk at Samsung i900 har trykkskjerm, og iPhone har berøringsskjerm. It's not the same. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå