levlex Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Iphone lanseres ifølge rykter over hele Europa samtidig. Les mer Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Så gøy! Det er jo ikke lenge til heller ;D Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 og enkelte om hvorfor det ikke finnes noen operatør i Japan, Italia eller Nederland enda, og om hvilke det i så fall burde være. Skal ikke laste dere for å ikke ha fått med dere at alle disse landene er bekreftet nå, blant alle de andre ryktene som svirrer rundt om dagen Italia får forresten to operatører. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dette, mener Analysys Mason, kan få utbyggingen av dedikert TV-teknologi til å skyte fart, siden mobilnettet ikke tåler for store mengder TV-trafikk. Dette gjelder da nødvendigvis i bakstreverske USA, der teleoperatørene ikke har mulighet til å bruke bredere frekvens- spekter til samme grad som ellers i verden. Pushet for dvb-h kommer også fordi det nettopp ikke er en jevn data- overføringsstandard, og mest sannsynlig ikke vil bli åpnet for det senere heller. Slik at det vil gå an å gå utenom både konkurranse og velvilje fra teleoperatørene. Som i den sammenhengen er både positivt og negativt. Men om noen satt seg ned og planla å bygge ut datatrafikk på denne siden av dammen, kunne det brått bli lett å konkurrere med dvb-h (men det skjer jo ikke, selvsagt - sms er fremtiden i mobilbransjen, som vi alle vet fra før..). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Syntes de kan holde seg til èn modell per lansering, jeg.. Så blir det mer lettvindt med tanke på software og kompabilitet. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Bare tenkte på en ting.. Hvis mobilen er så bra som den tilsier, og bare for 1000 kr kommer de jo til å ta over mobilmarkedet... Det er vel ingen touch telefoner som er til en så lav pris? Nesten ingen telefoner er vel til den prisen? Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 skal kjøpe iphone, men hva bør jeg gjøre: -be en kompis av meg som kommer hjem fra USA om å kjøpe den til meg. og heller vente på at noen bryter opp den nye telefonen? - Vente til 1.juli og heller betale blodpris? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Forferdelig dårlig illustrasjonsbilde. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dersom det er hold i sistnevnte rykte kan ting tyde på at det er den lenge omtalte "billig-Iphone" med GPS til 1000 kroner det er snakk om. Billig-iPhone med GPS? Den har ikke noe annet den da? Regner ikke med at GPS er det billigste man kan putte inn i en mobiltelefon. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Host, host! Har haugevis av kamerater som har iphone allerede! (ikke si det til noen! ) men kult at det kommer til Europa Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Blir det bar ny iphone eller også nye ipod'er ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg