Aurela Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg har nå kommet opp i religion muntlig VKII. Prøver å lese den grukjedelige boken og lurer derfor på om det er noen nettsteder for religion med gode oppgaver eller lignende. Jeg har boken "Mennesket og mysteriet" men klarer ikke å finne noen resussside til denne boken hvertfall.. Ellers, hva ville du lest mest på.. Eller er alt like viktig? Endret 6. juni 2008 av Aurela Lenke til kommentar
conolo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg har nå kommet opp i religion muntlig VKII. Prøver å lese den grukjedelige boken og lurer derfor på om det er noen nettsteder for religion med gode oppgaver eller lignende. Jeg har boken "Mennesket og mysteriet" men klarer ikke å finne noen resussside til denne boken hvertfall.. Ellers, hva ville du lest mest på.. Eller er alt like viktig? Tror det ligger en del innpå Brekkeby Vgs, men vet ikke om det er særlig spennende da! Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Brekkeby er den beste nettsiden for dette pensumet. Brekkeby dekker også deler av læreplanen som ikke religionsboka gjør, slik jeg har forstått det av vår sado-religions lærer. Brekkeby gir dessuten en mye bedre oversikt og i færre ord enn i boka. Søk etter brekkeby vgs i google.. Endret 6. juni 2008 av Akselja89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå