Gjest medlem-141789 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg hadde akkurat satt mig ned på wc´n i flyplassen, da jeg hørte fra nabobåsen: - hei, hvordan har du det? Nå er jeg ikke typen som starter en samtale på et offentlig toalett, men akkurat der aner jeg ikke hva jeg tenkte på, for jeg svarte: - Jo, takk jeg har det fint Den andre fyren sa: - hva gjør du’a? ’Hva er det for et spørsmål?’ tenkte jeg. Jeg syntes at det begynte å høres litt idiotisk ut, men jeg svarte uansett: - Ja, det samme som deg, reiser på ferie. På det tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med gjøremålet mitt, så fort som mulig, da det kom et nytt spørsmål: - Kan jeg komme over til deg? Nå begynte det å bli sånn rimelig ekkelt, men for å være høflig, svarte jeg: - Nei… jeg er litt opptatt nå ! Da hørte jeg fyren på den andre siden si noe med en litt nervøs stemme: - Du, jeg ringer deg tilbake litt senere. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg, som sitter å svarer på alle spørsmålene mine ! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hørt den før. Faktisk når jeg lagde den etter en tur på dassen. *Omylord* Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hehe, sann historie eller vits? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 veit, ikkje. Fekk den av ein venn Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 det var en slik historie man har skjønt etter å ha lest de to første linjene.. Sucks... Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 syns den var jævlig morsom eg Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Heh, hadde en lignende greie på engelsk-tentamen.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 haha, den var bra Har nok lest den før, men ein litt annan version Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hahaha! har lest den tidligere, men hadde glemt det..og lo like mye som sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå