Skinney Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Google åpner kildekoden og lager Linux-utgave. Les mer Lenke til kommentar
laerda Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kjempebra at google gjør dette. Håper andre følger deres eksempel. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Da er det bare å vente på at Screenlets får støtte til dette da (om den ikke har det allerede, akkurat det vet jeg ikke ) Gidder nå ikke å kjøre flere widget-programmer samtidig. Endret 6. juni 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Da er det bare å vente på at Screenlets får støtte til dette da (om den ikke har det allerede, akkurat det vet jeg ikke ) Gidder nå ikke å kjøre flere widget-programmer samtidig. Les artikkelen, står at Screenlets har støttet Google Gadgets lenge Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Veldig bra av Google, dette. Jo mer likestilling mellom operativsystemene, jo bedre. Måtte alle programvareprodusenter følge i Googles fotspor. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Les artikkelen, står at Screenlets har støttet Google Gadgets lenge Blæh, leser bare overskriftene jeg ^^ Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kjempeflott at de slipper det som fri programvare. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Flott at de store inkluderer Linux. Personlig får jeg fnatt av widgets, men det er jo bare å la være å installere dem. Jeg liker bedre en clean desktop. Det firmaet som virkelig kunne gjort vei i vellinga for Linux nå, er kanskje Adobe. Med CS4 for Linux, tror jeg virkelig mange kunne hoppet over til oss. Men kanskje vi må vente helt til CS5 ;-) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det firmaet som virkelig kunne gjort vei i vellinga for Linux nå, er kanskje Adobe. Med CS4 for Linux, tror jeg virkelig mange kunne hoppet over til oss. Men kanskje vi må vente helt til CS5 ;-) Problemet er bare at folk lar ikke være å bruke Adobe-produkter på grunn av Linux, de lar være å bruke Linux på grunn av Adobe-produkter. Hvorfor skal man da, fra deres ståsted, lage Linux-applikasjoner? Det blir bare en ekstra kostnad. Lenke til kommentar
DevilsDecoy Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ser ut til at Google gadgets kan brukes i KDE4 etterhvert også About Google gadgets on plasma Aaron Siego: google gadgets Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Stå på, Google! Dette er flott! Det er ikke dumt for en av hovedkonkurrentene til Microsoft å satse på noe MS er helt imot. Da blir bare seieren søtere når de vinner. Dessuten blir jo kampen lettere å vinne også, hvis veivalget viser seg å være avgjørende for hvilken retning markedet går. Sagt på en annen måte: satser man på feil hest, løper den i feil retning og ofte rett utfor stupet. Google er flinke. De kommer til å pulverisere Microsoft før eller siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå