Fiske Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Vil Intel® Core™2 Duo Mobile Processor T9300 være i stand til å bli klokket til 3ghz uten å risikere nedsmelting? Den vil evt. sitte på en Acer Aspire 8920G Hvis ikke, er det eventuelt noen eksterne ekstra nedkjølningsystemer som jeg kan få kjøpt til bærbar? Prosessor: http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLAQG Laptop: Endret 6. juni 2008 av Fiske Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Enkelt og greit, glem overklokking på bærbare. Det er mulig å klokke skjermkortene noe, men ikke forvent høye resultater der, men CPU er stort sett umulig å overklokke på en bærbar. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) På min gamle bærbare klarte jeg å klokke opp 300mhz fra 1900-2200mhz uten at det berørte stabiliteten. Dette var på en AMD Turion x2 prosessor. Endret 6. juni 2008 av Fiske Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du må søke på google etter hvilken PLL hoverkortet ditt har, så kan du prøve med SETfsb eller clockgen. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Hva synes du om Nvidias eget program "nTune"? Det "optimaliserer" systemet mitt ved å klokke det til det maksimale uten at det går utover stabiliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå