gta3-kongen Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hei! Går det an å laste ned biler til gta3 og hvor kan jeg finne det, der det er helt sikkert at man kan laste ned biler til spillet? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hei! Går det an å laste ned biler til gta3 og hvor kan jeg finne det, der det er helt sikkert at man kan laste ned biler til spillet? Hei! Ja det går nok an her kan du finne det kanskje du brude prøvd å lete litt selv jaok test denne sida her nå!!!!!!! http://gta3mods.de/ Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Veit du hvordan du installerer disse bilene man kan laste ned? Er det ikke bare å pakke dem ut dem og installere dem og legge dem i gta3 mappa så skal de vel være på spillet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Veit du hvordan du installerer disse bilene man kan laste ned? Er det ikke bare å pakke dem ut dem og installere dem og legge dem i gta3 mappa så skal de vel være på spillet? Er ikke så lett tror jeg. Mener å huske at det står hvordan de ble installert på den der gta3mods siden.. Hei! Ja det går nok an her kan du finne det kanskje du brude prøvd å lete litt selv jaok test denne sida her nå!!!!!!! Beklager hvis jeg er frekk, men det er en av de styggeste setningene jeg noen gang har lest :-? Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har også sett at det står hvordan du installerer bilene på den sida der men det står på tysk og det kan ikke jeg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Kopier teksten og få den oversatt til engelsk vha. den der translate-tingen på www.altavista.com Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei! Har win xp å har installert GTA , men grafikken er helt skadd. Noen som vet om en side der jeg kan finne den patchen som gjør at GTA fungerer med vanlig grafikk (har forresten samme problemet med SoF2, noen som kan hjelpe meg der også?)? Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Hvor stort er grafikkortet ditt da? GTA3 krever minimum: Pentium 3: 500 MHz prosessor. Ram: 128 MB. Grafikkort: 32 MB. (PS. det kan være grafikkortet ditt som er for lite). Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har Geforce 2 mx400, men d er ikke d som e problemet. PÅ alle maskiner som har XP er d d samme problemet, grafikken blir helt rotete... Lenke til kommentar
spae Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har win xp å har installert GTA , men grafikken er helt skadd. Noen som vet om en side der jeg kan finne den patchen som gjør at GTA fungerer med vanlig grafikk? for engelsk winxp. for norsk winxp. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 TUSEN TAKK!! Har du en side til SoF2 oxo? (Til norsk xp) Lenke til kommentar
spae Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 No problem.. :smile: har desverre ikke noen link til SoF2, har aldri hatt det spillet. Men søk litt rundt så er det nok ikke så vanskelig å finne... Lenke til kommentar
DJ Quike Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 jeg har xp. d irker fint til meg. har d på 1024-10++ 32x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå