Gå til innhold

Php tutorial for nybegynnere ?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har tenkt og lære meg Php, jeg har ingen erfaring med programmering fra før! Så jeg trenger en tutorial som er for ny begynnere ! Og lurer på om det er et must og ha en hjemmeside ?? Min bror har et netthotel, så jeg tenkte kansje jeg kunne låne det viss jeg ble flink :)

Mvh

Colaflasken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

Har tenkt og lære meg Php, jeg har ingen erfaring med programmering fra før! Så jeg trenger en tutorial som er for ny begynnere ! Og lurer på om det er et must og ha en hjemmeside ?? Min bror har et netthotel, så jeg tenkte kansje jeg kunne låne det viss jeg ble flink :)

Mvh

Colaflasken :)

hmm det står vell omtrent på hver eneste tråd i dette undeforumet nå men

www.tizag.com

www.w3schools.com

Lykke til!

Lenke til kommentar
Noen som kan svare på om det er et must og ha en nettside ??

Edit: PÅ begge plassene du har linket til står det at jeg må kan programering fra før og at jeg må kunne HTML !!

Et praktisk utgangspunkt for å lære seg webutvikling er å først lære seg html med fokus på å lage skjemaer. Skjemaer vil du trenge til alt. Deretter kan du begynne med PHP med det samme fokuset, skjemaene. Hente inn data, validere, sende e-post,oppdatere databaser etc.

Heldigvis kan du også lære både html og css på de samme stedene du har blitt henvist til for å lære php :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...