Colaflasken Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei Har tenkt og lære meg Php, jeg har ingen erfaring med programmering fra før! Så jeg trenger en tutorial som er for ny begynnere ! Og lurer på om det er et must og ha en hjemmeside ?? Min bror har et netthotel, så jeg tenkte kansje jeg kunne låne det viss jeg ble flink Mvh Colaflasken Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei Har tenkt og lære meg Php, jeg har ingen erfaring med programmering fra før! Så jeg trenger en tutorial som er for ny begynnere ! Og lurer på om det er et must og ha en hjemmeside ?? Min bror har et netthotel, så jeg tenkte kansje jeg kunne låne det viss jeg ble flink Mvh Colaflasken hmm det står vell omtrent på hver eneste tråd i dette undeforumet nå men www.tizag.com www.w3schools.com Lykke til! Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Noen som kan svare på om det er et must og ha en nettside ?? Edit: PÅ begge plassene du har linket til står det at jeg må kan programering fra før og at jeg må kunne HTML !! Endret 6. juni 2008 av Colaflasken Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 HW.no hadde ein artikkelserie om PHP og MySQL (database). Du finn dei i dette søket. (PHP&MySQL-innføring, kapittel 1-9.) Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hm det har jeg da aldri lest der.. men nei. du trenger ingen kunnskaper om html, men det vil ikke bli pent uten for å si det slik. Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Ok Prøver meg litt på HTML først, hørte av min bror at det ikke var så lurt og gå rett til php Lenke til kommentar
avalandon Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noen som kan svare på om det er et must og ha en nettside ?? Edit: PÅ begge plassene du har linket til står det at jeg må kan programering fra før og at jeg må kunne HTML !! Et praktisk utgangspunkt for å lære seg webutvikling er å først lære seg html med fokus på å lage skjemaer. Skjemaer vil du trenge til alt. Deretter kan du begynne med PHP med det samme fokuset, skjemaene. Hente inn data, validere, sende e-post,oppdatere databaser etc. Heldigvis kan du også lære både html og css på de samme stedene du har blitt henvist til for å lære php Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Etter du har lest deg litt opp på HTML så kan du jo ta en titt på guiden min: http://php-u.blogspot.com/. Den går utifra at du ikke kan noe som helst om programmering, og går gjennom ting ganske grundig.. Den er ikke helt 100% ferdig enda, men tror den vil hjelpe deg langt på vei =) Endret 10. juni 2008 av Jonhoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå